Announcement

Collapse
No announcement yet.

hade jag pengarna...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hade jag pengarna...

fan stefan din jävla tönt. ut med honom

hade jag pengarna...

...så hade jag köpt denna lilla krabat, åhhh, tro mig!! *helt förälskad*

http://www.blocket.se/view/6053070.h...l=0&c=1&city=0

jag menar, de kan ju inte vara dyrare än en katt i drift?

Comment

Söta men aggresiva och ettriga små saker *usch*

Comment

Originally posted by msfantasia
        Söta men aggresiva och ettriga små saker *usch*
        förstör inte min fina, fina fantasi med denna vovve,,,

vill ha den lilla räven juh!

Comment

Originally posted by turbotrollet
          förstör inte min fina, fina fantasi med denna vovve,,,

vill ha den lilla räven juh!
          Haha ja din fantasi lär bli att dina ben är sönderbitna av denna söta hunds vassa tänder, samt aldrig få sova pga denna söta hunds eviga skällande och bjäbbande

Comment

Haha ja din fantasi lär bli att dina ben är sönderbitna av denna söta hunds vassa tänder, samt aldrig få sova pga denna söta hunds eviga skällande och bjäbbande
            man kan ju trimma den, höll jag på att srkiva,, jag menar ju dressera, heter det nog inte heller... men träna den, lära den saker.. vad den får och inte får göra...

Comment

man kan ju trimma den, höll jag på att srkiva,, jag menar ju dressera, heter det nog inte heller... men träna den, lära den saker.. vad den får och inte får göra...
              Ja genom att stänga in den i en byrålåda Nej alla djurälskare det var ett SKÄMT.

Nej visst finns det säker fina chichuaor också men de är väldigt sällsynta, folk tror nämligen inte att den rasen är så aggresiv som den faktiskt är så de glömmer bort att uppfostra den och den aggresiva delen blir ännu värre.

Men tidningarna tycker inte att det är så kul att skriva
              MÖRDARHUND BET BARN
              Det var natten till lördagen som den galna chichuahan på 600 gram attackerade och bet barnet svårt.

Comment

Ja genom att stänga in den i en byrålåda Nej alla djurälskare det var ett SKÄMT.

Nej visst finns det säker fina chichuaor också men de är väldigt sällsynta, folk tror nämligen inte att den rasen är så aggresiv som den faktiskt är så de glömmer bort att uppfostra den och den aggresiva delen blir ännu värre.

Men tidningarna tycker inte att det är så kul att skriva
                MÖRDARHUND BET BARN
                Det var natten till lördagen som den galna chichuahan på 600 gram attackerade och bet barnet svårt.

om jag hade en hund (vilken hundras det än är) så hade iaf JAG jobbat med den... kan ite tänka mig något annat... för jag vill ju att min hund ska vara den snällaste och duktigaste hunden på planeten,,, tänker inte alla hundägare så? Nej, jag vet,,, men kan bara tala för mig själv...

Jag vill fortfarande ha denna vovve,,, och hade jag 15 000 så....

Comment

om jag hade en hund (vilken hundras det än är) så hade iaf JAG jobbat med den... kan ite tänka mig något annat... för jag vill ju att min hund ska vara den snällaste och duktigaste hunden på planeten,,, tänker inte alla hundägare så? Nej, jag vet,,, men kan bara tala för mig själv...

Jag vill fortfarande ha denna vovve,,, och hade jag 15 000 så....
                  Nej det är väldigt få som tänker så när de skaffar en liten ras. De tror inte att den lilla hunden behöver social träning, eller få lära sig sin rang i flocken eller att få lära sig vanligt hyfs. Det är ju en liten och söt hund, inte kan väl den bli farlig heller.
                  *suck* Blir så trött på sånt bara.

Har fortfarande märken efter att en jävla skit terrier bet sönder min arm när jag skulle hjälpa till att klippa klor på honom. Ägarna trodde inte att man behövde lära den lilla hunden sådant eftersom han ändå inte skulle kunna göra någon illa. Säg det till min arm hundjäkel

Comment

Nej det är väldigt få som tänker så när de skaffar en liten ras. De tror inte att den lilla hunden behöver social träning, eller få lära sig sin rang i flocken eller att få lära sig vanligt hyfs. Det är ju en liten och söt hund, inte kan väl den bli farlig heller.
                    *suck* Blir så trött på sånt bara.

Har fortfarande märken efter att en jävla skit terrier bet sönder min arm när jag skulle hjälpa till att klippa klor på honom. Ägarna trodde inte att man behövde lära den lilla hunden sådant eftersom han ändå inte skulle kunna göra någon illa. Säg det till min arm hundjäkel
                    huuuu, terrier är läskiga,,,

Jag skulle inte kpa en hund ENBART för att den var/är söt.. men visst, jag skulle ju vilja ha en hund som faller mig i smaken... jag skulle ju aldrig gå och köpa en ful hund!! Och jag läser alltid om rasen jag är intresserad utav... har tom mailat en massa uppfödare och ställt frågor.. jag går tom fram till folk på stan med speciella raser jag är intresserad av, och st'äller frågor,,,

fan, nu har jag säkert hamnat i hundträsket IGEN... och jag inte kommer få/skaffa hund på väääääldigt länge...

Comment

man brukar säga att det är en stor hund i en liten kropp tuffingar, jag är lite sugen på en i framtiden, fast jag måste ha en stor hund också
                      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
                        man brukar säga att det är en stor hund i en liten kropp tuffingar, jag är lite sugen på en i framtiden, fast jag måste ha en stor hund också
                        Ja, jag vill ha en Grand Danois oxå..

Comment

Vem här inne var det som lade ut en bild på en suuuupersöt lite chihuahua som låg och sov med ett kramdjur?

Den personen har ju haft en sådan lite vovve, vad har du att berätta?

Comment

söt som socker var den

*vill också ha*

men dom som smugglar in chihuahuor och säljer dom för 15 000 kr utan papper rakt av tex på parkeringsplatser!!!!!! Dom avskyyyyyyr jag

människorna alltså

Comment

Det var salmiak tt

gud så kul med en djurtråd härinne

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X