Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbotrollet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

parabola> tror inte de pejar en person att va me för att sen katas ut...

Comment

tronic

E du vaken?? Hur kan man INTE var bröstfixerad!! Det e ju underbart vackra sköna o mjuka ting! Skulle aldrig vilja leva utan dem! Älskar mina!!

Comment

jag älskar också mina bröst....fasta och hårda

Comment

smaskig

ha den äran!!! har du haft en kul födelsedag då?

Comment

Ja skit i Linas sillicon, verkar bara vara silliconet som vissa ser...... Nä Lina är störtcool. Hon är så j-a ball att hon vinner över de flesta, både killar å tjejer, i det mesta bara hon vill! Visst, Jobbigt va.... att så många, i stort sett alla, killar skulle vilja bonka på henne, men så är faktum! Lina är så j-a skön! Hon vinner över alla även om hon blir utröstad i BB. Hon är överlägsen alla där! Vem tror att tex Stefan eller Carro är nån man minns om två år???? Nå, den enda som har en karriär i offentligheten ett bra tag framöver kommer att vara Lina!!!!!!!!!!!!!!1 Jobbigt va för Er som hatar Lina dvs. är avis på henne!

Comment

smaskig..du har nog rätt..jag känner mig enormt avis på lina.......

Fan ...ack min svaga själ

Comment

Dj Slim - det e bra att du älskar dina o självklart kan de vara hårda o fasta (o dem e oxå underbara)....hur kunde jag glömma det??

Comment

ja hon hade varit cool om hon var 8 men nu är ju hon 25 å ser ut som 52 robbinson pål har såld tattuerat hon skulle ha till salu

suuuuuuuuuup

Comment

GangstaDiva.... Ja, det har varit jättekul! Men jag gick hem rätt tidigt ändå, ca 01.00, för att ja kände mig för full.... åsså hamna jag här.... ha ha ha

Comment

är du linas mamma Lina ?

Comment

Nä Ni som löjlar Er kring Lina, dvs säger att hon är fel, gör bara bort Er! Lina är den som är mest äkta inne i BB-huset, om man är objektiv så ser man det så tydligt. Ni är bata förblindad av att hon är snygg och har sillicon, att Ni därför dömmer hnne hårt och det gör bara Er till isioter, inte Lina! Be en expert se hela BB ovh tolka skaen därefter så skulle Ni få svart på vitt! Lina är ärligast, rakast ochn desutom snygg å det klarar ni inte av.... Patetiskt av Er anser jag! Lina är överlägsen alla därinne! Gó Lina!

Comment

det är ju du som tycker hon är så jävla snygg

inte vi

Comment

Ja ,jag e strängt anti mot silikon men jag älskar lina för hennes personlighet,jag kan inte hejda mig från det.

Comment

Hehe, DJ Slim, jag gillar din stil! Men börja inte ragga på mig för det, är ju kille precis som du, bäst att säga det när man har ett namn som jag

Comment

ClearEye666.... Jag är oxå anti mot sillicon. Gillar Lina för det. Hon är förmer än övriga deltagare! Hon är mest ärlig och mest ra och har den bästa personligheten av alla övriga deltagare! De som blundar för detta, lurar bara sig själva! De kommer inte att fixa livet särskillt bra eftersom de ej kan tolka människor bättre dvs. inte se till vad som faktiskt är rätt å fel i denna fråga! T ex Lina talar ej sktit om någon innan de har talat skit om henne!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X