Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbotrollet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

men vaddå äkta... finns väl många som är, inte gör det dem till trevligare personer för det. Uppskattar nog mer människor som kan anpassa sej, ta hänsyn, bjuda på sej själv och visa förståelse och medkänsla

Comment

Py.... Ja precis som Lina då! Hon är ju exakt så!

Comment

Badassmama....hehe peace. oroa dig inte..jag raggar inte på forumet

Comment

mm, vi säger väl så då )

gonatt

Comment

Lian är ju så j-a smart. Hon ser ju igenom utfrysningen mot henne. Så j-a typiskt ju att människor ska frysa ut folk bara för att de är snygga och har pondus! Så j-a lågt av övriga! Det är deras självkänsla det är fel på, inte Linas! Det är ju mer självklart att reta sig på t ex Carros och Ulrikas barnsliga sång, än på att Lina fräser tillbaka till dem som är tskig emot henne!

Comment

lina är en dum blondin som gör bort sig

Comment

smaskig, bra sagt! Heja Lina!

Comment

jag hoppas att hon åker ut snart för att jag tål inte henne

Comment

Linas egen Kusin tycker det är MYCKET pinsamt att se henne på tv!

Comment

Då är det något fel på Linas kusin....hon har absolut inget att skämmas för!!!! Att Lina blir arg och har humörsvängningar är inte så konstigt som hon blir behandlad ibland. Jag tycker det är skönt att se en dumma-blondin-typ som inte är som en sådan. Att hon sen gillar sex och män har ju inte med hårfärgen att göra. Hon är en smart tjej som har insett att hon med sin kropp och utseende har chansen att tjäna pengar. Låt henne göra det om hon vill....det är tack och lov fortfarande en fri värld..........

Comment

Turbotrollet

Det var väl du som tyckte om skogskatter ?

Här kommer iaf en bild på mor och son skogskatt, min svågers föräldras katter.

Comment

Originally posted by msfantasia
                          Det var väl du som tyckte om skogskatter ?

Här kommer iaf en bild på mor och son skogskatt, min svågers föräldras katter.

åhhhhhhhhhhhhh vad fiiiiiiiinaaaaaaa!!!! *vill haaa oxååå kisseee sååån!*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X