Announcement

Collapse
No announcement yet.

Här är kissen!!! (bild)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Här är kissen!!! (bild)

ha en sån som lina som förstör ex drar av pengar på grund av engelska pratet .. jag har för mig att de bara har ca 2000 kr i kassan.

jag vet vem jag skulle klaga på om vi plötsligt stod utan pengar om det fanns en lina i bb huset om jag var där
    2:a på MP! Yihaaaa!

Jag hade slaktat henne...

Comment

Ha? Till vad?

Comment

Stefan förde en bra diskussion i går... han o Ulle vågade iaf... men Lina.. hon blir ju bara så sur.. o går iväg.. kolla efter tidigare inlägg från natten..

Comment

som förstör typ fuskar , hon e den som drar mest det e på henne som större delen av pengarna dras av pga henne engelska prat. hon e värst ,det e sällan jag hör de andra snackar engelska men inte mycket ..

ja skulle bli skitsur om man plötsligt blir utan pengar hur kul är det
          2:a på MP! Yihaaaa!

Comment

Men det är upp till var och en att gå eller se till att lösa problemet, men hon förstår inte eller att hon kanske vill att dom ska göra något, tänk om hon är mullvaden, att få dom att inte klara uppdragen eller få mindre pengar. vad vet man *hum* ???????

Comment

Här är kissen!!! (bild)

Jag vill att den ska heta "Toulouse"

Men Andree vill att den ska heta Gary (jag skämtade och sa "den kan heta Gary! Precis som SvampBobs husdjur!! (en snigel som säger "mjau", typ)) "Ja!" säger ANdree...

hehehehe.. men när jag tänker på det så är nog Gary ett coolt namn.. eller så får han heta Gary's Shop, men kallas Gary.. lite coolare (tycker iaf ett tokigt turbotroll) Jag menar.. jag kan ju även tänka mig Frank Blåjeans på en katt..

iaf, HÄR ÄR SÖTNOSEEEEEEN!!!!!!! *längtar så jag döööööööööör*

Comment

vänta! han kommer strax.. han skulle visst bara ut och hämta något,,

eeeheheheheheheheheheheheheheheheheheeeee..heeeeee

Comment

Comment

Ser tyvärr ingen bild... Grattis till kissen iallafall
                    http://cherinne.blogg.se/

Comment

nej, han var här nyss.. men han försvann rätt fort igen.. försöker jaga tag på honom så han kan synas här.. men det är inte det lättaste, då passagen inte vill hjälpa mig med min bild.. och jag har glömt min ftp in hit.,.. men han kommer nog snart ska du seeee!

Comment

Comment

Jättesöt katt ju! Den skall ni ta.

Comment

Originally posted by TequilaLady
                            Jättesöt katt ju! Den skall ni ta.
                            Säger du så för att vara snäll (eftersom jag krävde det) elr menar du det? (den är ju rätt mycket vit, vilket du inte gillar..)

Ja, han är superfin!!

SKa han heta Gary elr Toulouse?

Comment

Originally posted by turbotrollet
                              Säger du så för att vara snäll (eftersom jag krävde det) elr menar du det? (den är ju rätt mycket vit, vilket du inte gillar..)

Ja, han är superfin!!

SKa han heta Gary elr Toulouse?
                              Nä, han var lagom mycket vit och jättesöt!

Jag tycker han skall heta Gary. Döper ni honom till Toulouse så blir det iaf bara nån kortare variant man säger, typ Tusse eller nåt annat vanligt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X