fy faan vad roligt att se deltagarna sitta o vika sevetter i 4 dagar bb har dålig fantasi
Kelig eller undergiven?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
-
-
-
Comment
-
det är sant... men man måste komma ihåg att ungdomen inte är en del av ens personlighet. jag har noja redan över baddräkten i sommar... =(- Quote
Comment
-
-
Kelig eller undergiven?
Här är nåt som jag funderat på i några dagar nu:
När jag går förbi Pepsi, lägger han sig ofta på rygg med alla fyra tassarna i vädret och spinner. Och han sträcker ut huvet så halsen syns. Och spinner högt. Jag har ju alltid tänkt att åååh va gulligt, han vill bli klappad på magen och halsen. Och han är ju urgullig när han gör så där.
Men häromdan kom jag på en sak. Han blottar ju faktiskt strupen..
Tänk om det i själva verket inte alls är så han tänker? Visar han i själva verket sin undergivenhet för flockledaren (=dvs mej)? När en hund eller katt lägger sig på rygg och blottar strupen - är inte det som att visa vit flagg? Att lägga sig på rygg, blotta strupen=jag är undergiven dig. Att spinna=jag är fredlig och snäll av mig.
*funderar*
Nån som kan det där med beteendet?
Fast jag VILL ju gärna att det ska betyda: Kooooom matte, jag bli kelad med!
Comment
-
Jomen det kan ju vara ett bevis på att han litar på dig fullkomligt och tycker det är mysigt med magkli. Fast nog brukar någon vuxen vara flockledare för katter men det är ju bara naturligt. Tror jag.Originally posted by JessicaRabbitHär är nåt som jag funderat på i några dagar nu:
När jag går förbi Pepsi, lägger han sig ofta på rygg med alla fyra tassarna i vädret och spinner. Och han sträcker ut huvet så halsen syns. Och spinner högt. Jag har ju alltid tänkt att åååh va gulligt, han vill bli klappad på magen och halsen. Och han är ju urgullig när han gör så där.
Men häromdan kom jag på en sak. Han blottar ju faktiskt strupen..
Tänk om det i själva verket inte alls är så han tänker? Visar han i själva verket sin undergivenhet för flockledaren (=dvs mej)? När en hund eller katt lägger sig på rygg och blottar strupen - är inte det som att visa vit flagg? Att lägga sig på rygg, blotta strupen=jag är undergiven dig. Att spinna=jag är fredlig och snäll av mig.
*funderar*
Nån som kan det där med beteendet?
Fast jag VILL ju gärna att det ska betyda: Kooooom matte, jag bli kelad med!
Comment
Comment