Ett jäkla skrikande!

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bb04_champagnesupernova
    Medlem
    • Jan 2004
    • 23

Tror ärligt talat inte att Stefan passar i någon annan frisyr

Han är som klippt och skuren för den där frillan ju!

Comment

• bb04_Folkölskungen
      Trogen
      • Jan 2004
      • 898

Henrik är ful som stryk....spykänslor när han mummlar loss...

Comment

• bb04_missi
        Stamg
        • Feb 2004
        • 23

henrik e finast ja. fettet kallas gele

Comment

• turbotrollet
          UNDERBART SK
          • Sep 2005
          • 4617

Ett jäkla skrikande!

På den där Gary!

När han "tror"(?) att han är ensam hemma så börjar han jama hysteriskt.. inte direkt högt (så att grannarna hör..) än iaf.. men det är lite småjobbigt..

Hur får man bort det? om det ens går? Är rädd att grannarna en dag ska klaga, vi kan ju inte vara hemma jämt...

Idag när han jamada så gick jag upp, då satt han mitt på golvet i hallen med huvudet mot sovrumsdörren... så när jag öppnade dörren så satt han bara där.. han blev ju förståss jättesupermegaglad och sprang in i sovrummet och började gosa som fan!

Han gjorde såhär även innan vi var borta över helgen, så det är nog inte det att han har varit själv hela helgen.. eller?

Comment

• Boubou
            Faster <3
            • May 2005
            • 8550

stackars liten, han är inte så gammal va?
            Simson får ju smått panik om han vaknar och vi inte är i närheten men då kommer han ju till oss och myser.... Tor det är för att han är liten fortfarande.
            Jag tror nog Gary kommer över det också så småningom Han lär sig att vara själv ibland.

Comment

• JessicaRabbit

Så där gör Misja också. Hon HATAR att vara ensam. Och hon HATAR stängda dörrar.

Gary är nog sådär sällskapssjuk som Misja tror jag. För det mesta när hon kommer in i ett rum, hysteriskt jamande, vill hon egentligen inget. Bara liksom kolla läget och tala om att hon finns, utifall att vi skulle råkat glömma bort den saken..

Varje morgon, nästan, väcker hon Emma genom att stå och krafsa på hennes stängda dörr. Hon GER sig inte förrän nån öppnar, oftast jag, för Emma orkar ju inte gå upp vid fem-sex på morron för att släppa in henne. En morgon när hon gjorde så, och jag släppte in henne på Emmas rum, sprang hon genast upp på sängen, ställde sig PÅ Emma och jamade hysteriskt! Gissa om Emma blev irriterad...

När nån av oss går hemifrån en stund, skriker först vid dörrn och sen ställer hon sig på balkongen och vrålar. Om jag går hemifrån skriker hon tills jag kommer tillbaka.

Vet inte om detta går att få bort..jag har inte ens försökt..

Comment

• msfantasia

Är det bara jag som tycker att det är skitsött ???

Igor skriker, gnyr och ylar och har sig som tusan när någon dörr är stängd eller när han vill ha uppmärksamhet. Ibland skriker han som en tok ända tills man lyfter upp honom så han får sitta på axeln, först då blir han lugn.

Men jag tycker bara det är charmigt, på samma sätt som när mina hundar morrar som prat. Iofs brukar ingen utomstående tycka det är så sött när en 55 kgs rottis ligger med ena handen i munnen och morrar, men det är jättecharmigt

Comment

• JessicaRabbit

Originally posted by msfantasia
                  Är det bara jag som tycker att det är skitsött ???

Igor skriker, gnyr och ylar och har sig som tusan när någon dörr är stängd eller när han vill ha uppmärksamhet. Ibland skriker han som en tok ända tills man lyfter upp honom så han får sitta på axeln, först då blir han lugn.

Men jag tycker bara det är charmigt, på samma sätt som när mina hundar morrar som prat. Iofs brukar ingen utomstående tycka det är så sött när en 55 kgs rottis ligger med ena handen i munnen och morrar, men det är jättecharmigt
                  Så klart det är sött! Sött och charmigt, fast irriterande när de väcker en kl 5 på morron förstås..*hehe*

Jag gillar att ha en sån där pratsam och sällskaplig katt som Misja är. Pepsi säger ju knappt nånting..jo när han vill in jamar han..och när han är hungrig..men sällan kommer han och jamar bara för att han vill ha sällskap. Och visst är det trevligt på nåt vis att man är så efterlängtad att katten skriker vid dörrn tills man kommer hem..även om det såklart är lite synd om henne..

Comment

• lucina
                    Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
                    • May 2004
                    • 62872

Kul att läsa om era katter. Tror inte Marvin skriker när vi går ut men han är världens kelsjukaste katt. När nån av oss kommer hem så blir han så glad och lämnar en inte i sticket. Han vankar efter hela tiden och småjamar och spinner som en tok. Just nu ligger han här nästan på tangentbordet så jag har lite svårt att skriva
                    [SIZE=1]
                    [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Boubou
                      Faster <3
                      • May 2005
                      • 8550

skitgullit!

Så gullit att man fick ont i hjärtat nästan när våran Pepsi var bebis och ville in i sovrummet till oss. Inte kunde vi stänga ute henne.

jag vet - vi är veklingar. Men hon ville ju inte vara själv, stackars illa bebisen....

Comment

• lucina
                        Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
                        • May 2004
                        • 62872

Originally posted by Boubou
                        skitgullit!

Så gullit att man fick ont i hjärtat nästan när våran Pepsi var bebis och ville in i sovrummet till oss. Inte kunde vi stänga ute henne.

jag vet - vi är veklingar. Men hon ville ju inte vara själv, stackars illa bebisen....
                        Marvin sover i vår säng varje natt nästan. Nån gång i mån som han ligger i stora rummet på soffan.
                        Inte skulle vi ha hjärta att köra bort honom inte.
                        Istället händer det att man själv ligger illa och inte riktigt får plats med benen. Men vad gör det!!! Äääääääääääääääälskar min lille kisse
                        [SIZE=1]
                        [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Boubou
                          Faster <3
                          • May 2005
                          • 8550

Originally posted by lucina
                          Marvin sover i vår säng varje natt nästan. Nån gång i mån som han ligger i stora rummet på soffan.
                          Inte skulle vi ha hjärta att köra bort honom inte.
                          Istället händer det att man själv ligger illa och inte riktigt får plats med benen. Men vad gör det!!! Äääääääääääääääälskar min lille kisse
                          precis så är det, inte fasiken ligger man gott alltid - våra bebisar får ta den plats de vill

Vi tänkte att vi skulle vara "smarta" i början med första katten, och inte låta henne sova hos oss, men det gick ju inte.....

Comment

• JessicaRabbit

Samma här..Misja ska ju ligga på huvudkudden bakom/på mitt huvud. Ligger hon bakom boosar hon in huvet under mitt hår och kloar i nacken på mig. Jäklar vad sur hon blir om jag skulle råka flytta på mej..bara jag försöker så spärrar hon ut bägge frambena och försöker hålla fast mej på nåt sätt

Inte fasen har jag hjärta att flytta på henne. Men jag håller klorna kortklippta för att slippa bli sönderkload.

Comment

• msfantasia

Såklart djuren måste få sova i sängen, jag menar om vi får sova där så måste de ju få sova där också

Nu sover ju inte Igor inne hos mig, som tur är

Men det var lite jobbigt att delegera ut platser när vi hade 5 hundar

Comment

• turbotrollet
                                UNDERBART SK
                                • Sep 2005
                                • 4617

Gary sover INTE hos oss.

Vi stänger sovrumsdörren.. för Andree känner att han är liiite allergisk, så sovrummet är förbjudet.. han kan få vara där ibland på dagarna, för att busa i sängen.. det gillar han.

Det är både gulligt och inte gulligt när han skriker sådär.. Hjärtskärande oxå, för den delen..

Vet inte om han känner sig ensam eller vill ut. För det låter helt annorlunda än när han är hungrig...

Men så fort han ser mig eller blir klappad på så slutar han..

Nu sitter han i fönstret och jamar lite.. vet inte om han känner behov av att gå ut...

Pyret lilla..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...