Lina är en fullfjädrad modell till skillnad från rebekah som bara lyckas med billiga porrbilder på amatörsidor på nätet (vilken jävla stavning, tror hon att hon blir bättre för det??? *garvar läppen av mig*)... hmm..... Hon kanske borde satsa på att göra nåt åt sina taskiga tänder?
Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!
Collapse
X
-
Tags: None
-
Bättre att se normal ut än att se ut som *jag hittar inte rätt ord* Jag tycker att Rebekha utstrålar mer än Lina.
Jag tror att \"luran\" bara är avundsjuk på \"bekhan\" och måste avreagera sig lite.- Quote
Comment
-
tycker oxå att carolina är riktigt mycket vackrare..å att linas modellande e mer på riktigt..efter typ 9 år som modell...i massa stora magazine å tidningar..kataloger osv..- Quote
Comment
-
-
Fullfjädrad modell? Det är synd att vissa tjejer fortfarande tycker att det är nånting att sträva efter. Kan det finnas ett mer intelligensbefriat yrke?- Quote
Comment
-
Comment
-
Herregud vad krävs det då för att se snygg ut? Är det nån som någonsin hört en fotomodell säga nåt intressant, dvs på tv eller i tidningar eftersom jag inte haft den fantastiska äran att träffa någon på riktigt.- Quote
Comment
-
-
-
Det har jag missat. jag tycker att hon pratar sådär amerikanskt genom att hon upprepar allt hon säger 15 gånger. Jobbigt.- Quote
Comment
-
-
Comment