Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bb04_kalle87
    Stamg
    • Feb 2004
    • 55

Sicke

Jag tycker Carolina är smart som passar på att tjäna pengar på sitt utseende sålänge det går. det är inte många som kan göra det.

Comment

• bb04_partypuffpinglan
      Pratglad
      • Feb 2004
      • 480

Jag är för Lina som vinnare! Och tycker att hon är jättesöt, men Rebekah är nog mer klassiskt vacker!

Comment

• bb04_Dot
        Medlem
        • Mar 2004
        • 19

Ähh.. Anja e söt a naturel oxå ju =)

Just det som e hela grejen.. att naturlig ser bättre ut än.. hmm.. för mycke.. enligt mig då såklart =)

Comment

• bb04_luran
          Ny i g
          • Mar 2004
          • 15

Fifi!! Lina finns på reklamskyltar, överallt i Sthlm, hon gör reklam för smycken, håll utkik du!! =)

Comment

• bb04_Dot
            Medlem
            • Mar 2004
            • 19

Partypuff:

*tummen upp* =)

Comment

• bb04_luran
              Ny i g
              • Mar 2004
              • 15

Partypuffpinglan - Ursäkta mig, men vartnånstans är Rebekah vacker??? Jag tycker att alla tjejer i huset ser bättre ut än hon, hon har varken utstrålning eller utseende, och dessväre ingen fin insida heller verkar det som...... *menar *

Comment

• bb04_Sicke
                Gift med forumet
                • Feb 2004
                • 1319

Jag tycker Lina har mer levande ögon än Rebecka men det hjälps inte när Lina har en så oerhört påfrestande personlighet. Vid alla diskussioner som hon har med någon så snackar hon typ 80% av tiden. Hon tycker helt enkelt inte att det är intressant att lyssn apå någon än sig själv, vilket är lite konstigt då hon aldrig säger nåt som kan betraktas som intressant. Inte enligt mig i alla fall.

Comment

• bb04_partypuffpinglan
                  Pratglad
                  • Feb 2004
                  • 480

Luran: Smaken är som baken. Personligen tycker jag att Rebekah har väldigt vackra ögon, kattögon! Linas ögon är mysbusiga och fina oxå!

Comment

• bb04_Sicke
                    Gift med forumet
                    • Feb 2004
                    • 1319

luran

\"Fifi!! Lina finns på reklamskyltar, överallt i Sthlm, hon gör reklam för smycken, håll utkik du!! =)\"

Och? Har hon gjort musik, har hon varit med i nån film eller har hon överhuvudtaget skapat något? Det finns så oerhört många tjejer som är snygga så det är nog ett stort lotteri vilka som överhuvudtaget blir upptäckta. De flesta \"supermodeller\" (korkat namn för uppblåsta bimbos!) tycker jag har noll utstrålning. De har en sån där sval, kylig utstrålning som lämnar en totalt oberörd.

Detta är förresten intressant att de flesta killarna som är managers (eller vad de heter) verkar vara bögar, vilket innebär att vanliga tjejer tror att dessa bögars smak är exakt vad vanliga killar vill se hos tjejer. Sjuk värld va?!

Comment

• bb04_Fifi
                      Pratglad
                      • Jan 2004
                      • 220

luran - jag bor i de mörka skogarna =) så lite svårt det där, tyvärr..

Comment

• bb04_isolerad
                        Medlem
                        • Feb 2004
                        • 16

Hörrudu Sicke det är faktiskt fullt möjligt att ha ett vackert yttre OCH ha något på insidan. Allt är inite svart eller vitt ser du. Är det avundsjukan som talar tro?

Comment

• bb04_Fifi
                          Pratglad
                          • Jan 2004
                          • 220

Sicke - har inte Lina både gjort en singel och varit med i en film? =)

Comment

• bb04_Cat
                            Trogen
                            • Feb 2004
                            • 442

Sicke; På bild slipper man lyssna på henne!

Comment

• bb04_Sicke
                              Gift med forumet
                              • Feb 2004
                              • 1319

isolerad, säkert men för mig räcker det inte att nån är fotomodell. Det får tok för mycket uppmärksamhet med tanke på att de inte skapar något. Att bara se snygg ut är för mig totalt ointressant. För mig kvittar det om en musiker är snygg eller inte bara han/hon gör bra musik. Jag tycker om människor som gör något som andra människor kan stärkas av som en bra låt eller rollprestation men att vara med i en reklamkampanj? Vem kan få ett lyft i tillvaron av att stirra på en maxretuscherad Lina?

Comment

• bb04_Sicke
                                Gift med forumet
                                • Feb 2004
                                • 1319

Fifi, jo och båda gjorde nog både John Lennon och Meryll Streep gröna av avund! *hånler*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...