Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hur skulle du själv reagera om du var instängd tillsammans med en kille som Oliven!

Comment

partypuffpinglan: jag skulle ha stuckit efter 1 minut.... men bara för det måste hon väl inte sura på alla HELA tiden

Comment

Nej, men jag tror inte att hon är det heller! Men jag tror oxå att man kan hamna i en ond spiral när man får mothugg eller ingen respons! Vet själv hur jag kan bli ibland! Och dessutom skulle jag vara hur sur som helst och troligen låtat det gå ut över alla andra om jag hade haft sex med Oliven varje kväll =)

Comment

fifi: vet inte om det är nån som har skrivit det tidigare men skit i det. lina har varit med i reklam för klockor, såg den bl a i slitz. helt okej faktiskt men det syns knappt att det är hon. =)

Comment

Gilraen: det är ju inte många bilder som det ser ut som henne på av hennes bilder*s*

Comment

hemllis: hmmm... det kanske inte är hon? ähh skit samma. *s*

Comment

Gilraen: borde ju inte stå att det är henne då*s* Men håller med... skitsamma!

Comment

Vill svara till:

\"Sicke

Tisdag 9 mars, 12:58

Och? Har hon gjort musik, har hon varit med i nån film eller har hon överhuvudtaget skapat något? Det finns så oerhört många tjejer som är snygga så det är nog ett stort lotteri vilka som överhuvudtaget blir upptäckta. De flesta \"supermodeller\" (korkat namn för uppblåsta bimbos!) tycker jag har noll utstrålning. De har en sån där sval, kylig utstrålning som lämnar en totalt oberörd. osv.\"

Carolina har ju gjort rätt mkt i modellsammanhang, och dessutom i många år. Hon var på tidningen Cafés omslag för ett par år sedan, sedan är ju Accent-jobbet rätt stort, och hon har ju även en biroll i en Johnny Depp-film. Carolina har ju jobbat i Usa, Italien, Frankrike och England under flera år. Hon har ju också släppt en singel i lite \"Silvstedt\"-stil. Hon har väl ingen superröst, men tror att hon mera ser det som en kul grej faktiskt.

Vad jag vill komma till i den här diskussionen är att Carolina i modell/filmsammanhang ligger på en helt annan nivå än tex Rebekah, Marie Picasso, Linda Rosing mfl. Att synas i Slitz och på www.flickor.se är väl kanske inte något som gör att man kan räkna sig till modell, mera utvikningstjej.

Marie var iofs jättesöt, men nu pratar jag utöver deras utseenden.

Sen att Carolina inte har någon superperfekt kropp ser jag bara som rätt skönt... Det har väl alltid hävdats att alla modellbilder är så retuscherade, så det borde väl bara vara en lättnad för alla att se att tom en porrig Playboy-brutta har skavanker, och är lika osäker som en vanlig tjej?

Tror inte att Carolina är dum för 5 öre, kanske naiv, men vem har inte varit det när man är kär...? =)

Hon har ju inte en aning om hur O har betett sig heller, bakom hennes rygg, utan tror att det varit de två mot den andra \"gruppen\".

Enligt mig är hon en rolig, gullig, smart tjej, som visat sig extremt stark eftersom hon ens orkat stanna efter allt...!!!!

Comment

Datanörden, det är möjligt att jag har fel inställning till fotomodeller, men hittills har jag alltid tänkt om fotomodeller: \"oj en till blåst wannabe som förmodligen skulle kunna hoppa från ett hustak bara hon blir känd. Fotomodeller är för mig ett ingenting yrke, de behöver ingen tallang, kunskap eller nånting. De behöver bara ha det utseende som för dagen är inne. En duktig snabbköpskassörska tycker jag borde ha större rätt att bli känd. Bara att man kan någonting!

Comment

Oj.. garvade du läppen av dej? *Plocka upp den och trycka fast den i ditt ansikte*

Comment

Till Sicke igen:

Absolut, jag förstår hur du menar. Tror att det gör det hela ännu svårare att modeller ofta är väldigt unga och dessutom rör sig i en extremt ytlig värld. Men nuförtiden är \"modellyrket\" så brett, därför är det svårt att bunta ihop modeller till en skara.

Om man ser på modeller som går visningar så är det en helt annan typ av utseenden än t.ex. Carolina.

Och de sk \"Slitzmodellerna\" måste vara i kategorin C, eller Ö kanske. Det enda som de har är ju stora bröst och massa make. Ibland är det ju någon söt tjej, men vissa ser ju ut som jag vet inte vad...

Som du säger behöver man kanske inte vara Einstein för att bli modell, men jag är övertygad om att det finns många som är lika smarta som någon annan. Bara för att man är snygg blir man ju inte korkad. Tror däremot att vissa anlägger en slags \"bitch-attityd\" pga (som jag skrev) att de påverkas av omgivningar runt sig + osäkerhet. Och det är ju aldrig trevligt! =)

Comment

Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Han har blivit stor, men på dessa bilder ser han inte så stor ut.

Han kanske inte är så stor? Nåväl, Scary Gary.

De första på pallen, ja, han ÄLSKAR den pallen!!! Han är på den jämt, och flyttar man på den följer han efter, och klänger och klättrar under "översta" delen. Han är så ful när han står sådär på den med baktassarna på nedersta steget.

Och den där han sover vid radion, det är köksfönstret. Garys place. Som ni kanske ser ligger han på tre av fyra tassar (som huvudkudde) :tihi:

Alla bilder är tagna de senaste dagarna.

Sen har jag försökt kartlägga vad Gary äter. Och detta gillar han:

Puff-ris (ni vet, sådana som väger och smakar luft)
                          Russin (han är tokig i dem!!!)
                          Havrefras (havrepuffar..)
                          Lussedeg!!
                          Salladsblad! (sån där i kruka)
                          Jordnötter (på påse, salta)

Sa jag att han var totally knäpp?

Comment

Han ser stabbig ut, det gillar jag.
                            Han är skitfin ju.

Cool "pallstil" har han också.

Comment

Kan man annat än älska såna där knäppa, gulliga, totalt söta katter??

Fan vad han ser kul ut på pallen!

Och vilken meny. :tihi:

Comment

hehehe scary Garys mat meny var ju inte fy skam..Nästan så att ni kan äta ur samma matskål som han Turbo..(mindre disk)

Jätte söt är han denna scary gary..liknar min katt som jag hade när jag var barn

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X