Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tigerladyn

men alla i huset pratar roliga grejer, men intressanta grejer, än ingen i huset

Comment

Men Lina är lite småfet, för att ha den kroppsbyggnaden. Och alla kan vi se bra ut på bild!

Comment

jag skiter i hur folk ser ut ...det som jag stör mig på är attityden! Räkbecka är så jäkla kall som man kan bli - ska verka så schysst inför de andra men vi ser ju hur hon beräknat gör och säger saker!

Comment

Men alla har vell olika intressen.. så vad man tycker är intressant att prata om måste variera ju =)

Men min uppfattning är helt klart att Rebekah har mer att säga som intresserar mig.. sen om hon inte har gjort lika många eller bra jobb som Lina... jahaa.. dom jobbar vell inte på samma sett.. eller kanske inte har lika lång erfarnehet.. Lina e ju trots allt äldre o har hunnit med nåt år extra oxå =)

Näe.. jag gillar Rebekha.. o tycker hon är mycke sötare än lina.. som endast ser spacklad ut i mina ögon.. o som dessutom har en viktig o sur uppsyn

Comment

fifi

men inte alla har karisma o hon har \"det\"

hon har otroliga vackra ögon o ansikte

http://www.unique.dk/setcard.php?ShowID=351

Comment

Jag tycker Lina verkar vara en varm personlighet till skillnad från rebekah som jag får kalla kårar av att se, hon känns iskall i personligheten *ryysa*

Comment

Jo, de bilderna var bra. Men om vi säger utvik som i slitz tex. Så tycker jag att typ vem som helst skullekunna va med på. Som BB Linda. När hon var med, såg jag ju knappt att det var hon! Och Lina har väl inte setts på reklam här i Sverige tex, eller?

Comment

fifi

ja...det är sant!

Comment

Jo Lina är men i Ellos katalogen.

Comment

fifi.. tycker du har helt rätt.. går att få väldigt bra bilder med nån som inte har ett fotomodells face oxå.. e mycke upp till dom som tar bilderna.. osv..

Men tycker då att Lina är lite för mycke hmm.. playboy.. hon är trist i sitt utseende.. som \"alla andra\" blondiner =)

Comment

haha, ok, ellos. Men jag tänkte på reklam som jag tycker är häftigt. som jag ser upp till. Som t.ex. göra parfym/smycken/ur reklam i tidningar som läses av många. Tex cosmoplitan, vecko revyn mfl. Och nu pratar jag nationellt.

Comment

Dot - absolut. Tror inte hon skulle få gå på catwalken. Vilket rebekah ev. skulle kunna få göra, då hon har ett mer annorlunda utseende. Ändå tycker jag att hon borde fixa gluggen =) Fast den kanske hon tjänar på iofs...

Comment

Jaa.. haha.. alla minns vi ju för våra \"fel o brister\"

Comment

Jag tycker personligen att Carolina är finare att se på än Rebekah...Lina e mera bildskön!!!!!!!!!!!

Comment

Fifi, ja maxsminkad och med fotoretuschering ser nog verje tjej i Sverige ut som en fotomodell. Tom Ulrika i Big Brother 2 såg ju helt ok ut vid livesändningarna meda hon till vardags såg ut som en liten gumma. Anja Pärsson (slalommänniskan) ser ju också riktigt snygg ut på reklambilder men i backen ser hon ut som en uppsvullen säl. Lite överdrivet men dock.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X