Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag tycker becka verkar sötare och normalare.... ser inte allt det där falska ni snackar om..... Men det ser jag däremot hos lina hela tiden....gillar inte bitchiga tjejer!!

Comment

Jag tycker inte att Lina är ett dugg bitchig! Hon har skinn på näsan och hon verkar ganska mjuk under sin yta tycker jag! Hon var hur gullig som helst när Marlene skulle gå ut ur huset när Stefan var taskig mot henne!

Comment

Fattar inte hur man kan tycka att bekha är snygg!! VART nånstans undrar jag?? kan väl inte säga att hon är direkt ful, men SNYGG???

Å trist, tråkig, slääääpig är hon med. Nej Lina hörs å syns. Hon vågar vara arg ¨å vågar vara glad. Verkar inte rädd för vad \"alla andra ska tycka\" snygg är hon med..

Comment

nej men så fort någon här skriver vad den tycker om någon deltagares personlighet eller utseende negativt dåråh så skriver någon något som detta tex :

\"handlar det om avundsjuka här tro?\" eller så avslutar man ett inlägg med det.

precis som om man inte verkar ha något annat att säga.

Comment

hemllis :

vad är en bitch och normalt för dig?

Comment

När Rebekah klev in i huset så kände jag att hon gick in där för att på något sätt ta Linas plats... liksom visa Lina att det Lina kan det kan Rebekah bättre typ. Och det känns som att allt hon säger har hon en baktanke med att hon kanske inte är riktigt ärlig hela tiden. Jag tror att hon kör ett fult spel helt enkelt och det lär väl visa sig...!

Comment

Jag tycker Rebekah är snyggare än Lina, och att Ulrika är snyggare än Rebekah... Kankse är för att jag tycker bättre om Becks än Lina, men bäst om Ulrika - och beauty is in the eye of the beholder, som alltid... Ingen är ändå snyggare än Lisa Kudrow, för hon liknar min sambo

Comment

Vad gör det att Rebekah har en glugg??? Känns som vissa är glada över att ha hittat ett \"litet fel\" på en söt tjej Vill man, så hittar man fel på alla...

Comment

Finns inget snyggare än \"skönhetsfel\" ! Det är ju det som gör ansikten spännande och intressanta!

Comment

ingenting är rätt eller fel...jag själv tycker att glugg kan vara fint på vissa.

och ja som ToHell sa : beauty is in the eye of the beholder.

Comment

flowerpower: Normal: kan umgås med människor och låter dom vara som dom är. Bitch: snackar skit om alla andra hela tiden! Försöker inte klara att umgås med andra....

Comment

okok då vet jag.

att man låter människor \"få vara som dom är\" och går och snackar skit bakom deras rygg är itne normalt för mig. och varför umgås med dom man inte gillar? varför ens försöka?

Comment

flowerpower: om man är instängd i ett hus får man ju FÖRSÖKA i allafall.... hur kul e det att se en tjej sitta och sura HELA tiden och bara snacka skit om dom andra... å samtidigt uppträda helt korkat och barnsligt själv????

Comment

Hemlis: Om det är Lina du anser snackar skit om dom andra så undrar jag om du har hört vad dom andra säger om Lina och hur dom fryser ut henne! Då skulle du nog \"sura\" till slut du också!

Comment

partypuffpinglan: kanske inte SÅ KONSTIGT att dom snackar skit när hon är så tjurig HELA tiden.....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X