Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saker till din hund

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Saker till din hund

Jag vet att det är några dagar kvar till nomineringen men jag hoppas HOPPAAS attt olivier blir nominerad så att man äntligen får ut honom därifrån..sur o grinig..psycho..leker med lina när det passar o pratar skit om henne som bara den..o nästa stund går det an o \"dra över henne\" Inte nog med det igår ville han ju att stefan skulle spara lite lök åt honom som han kunde använda i bikten när han skulle gå in o prata med Johanna..Nej FY FAAN vilket falskt stycke!!! UT MED OLIVIER !!!!!!!!!!!!

Ut med stefan! Han styr Olivier

Comment

Ja ut med Olivier och Stefan

Comment

KIM> Japp..

Comment

Lina först!!

Comment

tycker ja med

Comment

Olivier lär INTE vara nominerad.

Comment

Saker till din hund

Världens bästa shop att handla saker i till sin hund i mina ögon.

Köpte leksaker där till vår rottis samt vår tokiga blandis, båda två älskar att förstöra sina leksaker.
                De har hållit i över två år, inte ens en söm har spruckit upp. Det är kvalite.
                Dessutom är deras koppel helt gudomliga, de har nämligen satt mjukt tyg i handtaget så att man inte sliter upp händerna ifall hunden drar.

Värt ett besök.

http://www.bamsesbollar.se/

Comment

Tack för den länken msf.
                  Skall testa att handla där efter jul.

Comment

Tack för tipset!
                    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                    // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier
                      Tack för tipset!
                      Jag älskar den sidan, är fortfarande så faschinerad över att leksakerna inte går sönder.

Fasen snart så jag får sätta mig och slita och dra själv i de för att se när de går sönder

Comment

Originally posted by msfantasia
                        Jag älskar den sidan, är fortfarande så faschinerad över att leksakerna inte går sönder.

Fasen snart så jag får sätta mig och slita och dra själv i de för att se när de går sönder
                        ja, såg något som var tillverkat i brandslang - verkar vara precis vad våra vovvar behöver.. och den där som man kan fylla på med vätska och frysa ned.. görpraktiskt ju..

och sen så kollade jag in alla blingblinghalsband.. im in lööööööve..

kanske inte så vansinnigt praktiska men snygga - ska beställa det där antidragkopplet från z-produkter förresten. himla praktiskt ju! vår lilla är en dragmaskin
                        // Hale Chidduck

Comment

Hihi har du kollat in playboykollektionen

Helt meningslöst men väldigt kul.

Ja vår är också en dragmaskin så jag köpte en expander som fjädrar sig så jag inte skadar nacken när jag nu ska börja träna gå fint ordentligt med pesten

Comment

*fniss* ja, kollade den också... kul grej..

ja, de där fjädrande verkade vara görbra också.. tack än en gång för tipset,
                            // Hale Chidduck

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X