Jag vet att det är några dagar kvar till nomineringen men jag hoppas HOPPAAS attt olivier blir nominerad så att man äntligen får ut honom därifrån..sur o grinig..psycho..leker med lina när det passar o pratar skit om henne som bara den..o nästa stund går det an o \"dra över henne\" Inte nog med det igår ville han ju att stefan skulle spara lite lök åt honom som han kunde använda i bikten när han skulle gå in o prata med Johanna..Nej FY FAAN vilket falskt stycke!!! UT MED OLIVIER !!!!!!!!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saker till din hund
Collapse
X
-
Saker till din hund
Världens bästa shop att handla saker i till sin hund i mina ögon.
Köpte leksaker där till vår rottis samt vår tokiga blandis, båda två älskar att förstöra sina leksaker.
De har hållit i över två år, inte ens en söm har spruckit upp. Det är kvalite.
Dessutom är deras koppel helt gudomliga, de har nämligen satt mjukt tyg i handtaget så att man inte sliter upp händerna ifall hunden drar.
Värt ett besök.
http://www.bamsesbollar.se/
- Comment
Comment
-
ja, såg något som var tillverkat i brandslang - verkar vara precis vad våra vovvar behöver.. och den där som man kan fylla på med vätska och frysa ned.. görpraktiskt ju..Originally posted by msfantasiaJag älskar den sidan, är fortfarande så faschinerad över att leksakerna inte går sönder.
Fasen snart så jag får sätta mig och slita och dra själv i de för att se när de går sönder
och sen så kollade jag in alla blingblinghalsband.. im in lööööööve..
kanske inte så vansinnigt praktiska men snygga - ska beställa det där antidragkopplet från z-produkter förresten. himla praktiskt ju! vår lilla är en dragmaskin
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment

Comment