Announcement

Collapse
No announcement yet.

En hund, två hundar? En hund, en katt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

HAR INGEN AV ER FATTAT ALLT ÄN?

INGEN AV DELTAGARNA VERKAR GILLA SIRRE. SÅ DET ÄR NOG HAN SOM BLIR NOMINERAD =)

Comment

Olivier och Sirre blir nominerade. Om Lina blir det istället för Olivier... ja då är det ju bara att idiotförklara alla deltagare därinne, för då är de ju helt puckade....

En hel hög med straffpoäng får nog Stefan, Rebecka. Sedan får nog fler deltagare ett par sådana oxå!

Comment

Lina får nog tyvärr dessutom straffpoäng! hon har ju snackat engelska! Så tyvärr blir nog Lina definitivt nominerad! ! hoppas Oliven blir det oxå och åker ut mot henne som han föraktar så dant!

Comment

Lina leker martyr igen o Oliven är ett stort svin!! Gräla, pippa, gräla, pippa, gräla.... *suck* Är det NÅGON som tar dessa bägge på allvar??

UT MED LINA OCH OLIVEN!!!!!

Comment

Lina och Ölivjeeer

Comment

Deav deltagarna som kämpar för att vinna borde behålla ofarliga kunkurenter, som Sirre, Henrik, Rebecka. Rösterna borde hamna på Lina och Olivier. Hur tror ni deltagarna lägger upp strategin, vilka vill vinna, vilka håller sig kvar och hoppas på det bästa?

Comment

jag tror att sirre och lina blir nominerade....fast jag hoppas att lina inte blir det utan olivier....!

Comment

Det är svårt att säga vem som blir nominerade eftersom dom kommer att få straffpoäng. Igår fick dom avdrag för att Ulrika nämnde ett ord på engelska så hur mycket tror ni att dom är uppe i. Det blir nog inga pengar denna vecka.

Comment

Förhoppningsvis Sirre & Olivier...

Den ena är en tönt den andra är ett skabb

Comment

Sirre och Lina

Comment

En hund, två hundar? En hund, en katt?

Jag tycker så fruktansvärt synd om Thello.
                        Även fast jag är hemma med honom hela dagarna så känns det som om han är alldeles för ensam.
                        Så jag funderade på att skaffa en hund till. Tänkte först på katt, men hundar är mer min grej, känner jag, även fast katter är gulliga också.

Jag har beslutsångest, en hund eller en katt...

Det jag tänkte höra om iaf är, ni som har erfarenhet av två hundar, hur jobbigt är det på en skala?
                        När man skall ut och litet så.
                        Vad kan det ev bli för problem dem emellan?

Thello är ju kille, och jag kan bara tänka mig en hane till isf.

Små hundar är inte heller sådär kul att tänka på, men en halvstor iaf.

Ska jag glömma en hund till och satsa på en katt?

Ungar är ju lättare att ha fler av, så jag inbillar mig att det är likadant med hundar, ja djur öht.

Skriv nu och berätta, snälla någon, alla som vet.

Comment

Om du väljer katt välj två.

Men annars kolla vad han tycker om andra hundar och katter. Vad gör han om en hund hälsar på och morrar han åt katter. Det är ju som hans personlighet som avgör. Du får göra några tester.

En hanhund och två katthonor. De inkräktar inte på hans revir. Men jag vet ju inte hur han har det med revirtänkandet. De hundar jag har haft har gått bra ihop med kattsystrarna.

Men det beror ju på Thello..

Comment

Originally posted by TequilaLady
                            Jag tycker så fruktansvärt synd om Thello.
                            Även fast jag är hemma med honom hela dagarna så känns det som om han är alldeles för ensam.
                            Så jag funderade på att skaffa en hund till. Tänkte först på katt, men hundar är mer min grej, känner jag, även fast katter är gulliga också.

Jag har beslutsångest, en hund eller en katt...

Det jag tänkte höra om iaf är, ni som har erfarenhet av två hundar, hur jobbigt är det på en skala?
                            När man skall ut och litet så.
                            Vad kan det ev bli för problem dem emellan?

Thello är ju kille, och jag kan bara tänka mig en hane till isf.

Små hundar är inte heller sådär kul att tänka på, men en halvstor iaf.

Ska jag glömma en hund till och satsa på en katt?

Ungar är ju lättare att ha fler av, så jag inbillar mig att det är likadant med hundar, ja djur öht.

Skriv nu och berätta, snälla någon, alla som vet.
                            Känner samma sak med alice....men vill inte ha en hund till...har alltid haft 2 tillsammans nästan...blir lite jobbigare framförallt när man ska resa bort och så...har funderat på katt..men har ju allergi i familjen..Men det är mest på vintern det känns såhär...sen är man ju ute mycket mera vår och sommar...så då löser det sig automatiskt...men förstår precis hur du menar.

Comment

Originally posted by Bria
                              Om du väljer katt välj två.

Men annars kolla vad han tycker om andra hundar och katter. Vad gör han om en hund hälsar på och morrar han åt katter. Det är ju som hans personlighet som avgör. Du får göra några tester.

En hanhund och två katthonor. De inkräktar inte på hans revir. Men jag vet ju inte hur han har det med revirtänkandet. De hundar jag har haft har gått bra ihop med kattsystrarna.

Men det beror ju på Thello..
                              Uppfödarna hade ju katt, men då var han ju mindre bebba än nu.
                              När vi är ute så finns det några katter han brukar morsa på, de sniffar på varandra och litet så, pusskalas.

Hundar gillar han nog också och har hitills aldrig morrat eller skällt på en endaste hund.

Så jag tror ju att vad vi än väljer kommer att gå bra så, att det funkar ihop alltså.

Kom på en grej till nu, men glömde den nu när jag började skriva.
                              Tar den sen, om jag kommer ihåg.

Comment

Originally posted by alice
                                Känner samma sak med alice....men vill inte ha en hund till...har alltid haft 2 tillsammans nästan...blir lite jobbigare framförallt när man ska resa bort och så...har funderat på katt..men har ju allergi i familjen..Men det är mest på vintern det känns såhär...sen är man ju ute mycket mera vår och sommar...så då löser det sig automatiskt...men förstår precis hur du menar.
                                Skönt att höra att det finns fler med dåligt samvete, eller ja, tycka-synd-om-känsla iaf.

Vet inte om jag är ute så jäkla mycket mer på sommaren eg,
                                ja litet mer men det blir nog mer när man har trädgård och så, jag har ju bara liten balle.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X