Originally posted by alice
Hahaha, var det inte det jag misstänkte - du bara SKYLLDE på hundstackarn.
Jaja, jag brukar ju skylla på katten jag.
Annars var det tvärtom...alice var bebis och den sötaste som fanns i ett par tassar... Och BB forumet hägrade jag hade aldrig varit inne på nåt sånt tidigare...var efter BB2 tror jag.....så där satt jag och funderade på namn och då ser jag min lille alice och tar det namnet...sen dess har jag behållt det..
Kan bli lite rörigt ibland...men det passar iof bara mitt nick så...håll till godo..
Alice får döpa om sin hund omedelbums! *kräver*
Annars var det tvärtom...alice var bebis och den sötaste som fanns i ett par tassar... Och BB forumet hägrade jag hade aldrig varit inne på nåt sånt tidigare...var efter BB2 tror jag.....så där satt jag och funderade på namn och då ser jag min lille alice och tar det namnet...sen dess har jag behållt det..
Kan bli lite rörigt ibland...men det passar iof bara mitt nick så...håll till godo..
Alice får döpa om sin hund omedelbums! *kräver*
......väntar bara på den dagen jag tar nån i hand och säger -Alice

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment