Announcement

Collapse
No announcement yet.

Katt-tvättar-skärmen och litet hundsnack

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by alice

Skönt man kan skylla på hunden ibland när man försäger sig om saker och ting

Hahaha, var det inte det jag misstänkte - du bara SKYLLDE på hundstackarn.

Jaja, jag brukar ju skylla på katten jag.

Comment

Originally posted by msfantasia
      Jag ser mer Alice, inte hunden. Ok hädanhefter hänvisar jag till hundalice när jag menar hunden alice och alice när jag bara menar forumisten alice då och inte hunden som då irriterande nog heter alice. Jag menar vad tusan döper man en hund efter sitt forumnick, hur koko är inte det på en skala undrar jag bara ?

Jo jag ser mig mer Alice i det här ögonblicket kliandes sig i huvudet samtidigt som hon funderar på vad tusan det är jag förvandlas till efter midnatt egentligen.

Annars var det tvärtom...alice var bebis och den sötaste som fanns i ett par tassar... Och BB forumet hägrade jag hade aldrig varit inne på nåt sånt tidigare...var efter BB2 tror jag.....så där satt jag och funderade på namn och då ser jag min lille alice och tar det namnet...sen dess har jag behållt det.. Kan bli lite rörigt ibland...men det passar iof bara mitt nick så...håll till godo..

Comment

Jag ser mer Alice, inte hunden. Ok hädanhefter hänvisar jag till hundalice när jag menar hunden alice och alice när jag bara menar forumisten alice då och inte hunden som då irriterande nog heter alice. Jag menar vad tusan döper man en hund efter sitt forumnick, hur koko är inte det på en skala undrar jag bara ?

Jo jag ser mig mer Alice i det här ögonblicket kliandes sig i huvudet samtidigt som hon funderar på vad tusan det är jag förvandlas till efter midnatt egentligen.
        Meeen virrpanna, jag såg ju också alice framför mej, inte hunden

Faaan vad virrigt det blir med samma namn då Alice får döpa om sin hund omedelbums! *kräver*

Comment

Annars var det tvärtom...alice var bebis och den sötaste som fanns i ett par tassar... Och BB forumet hägrade jag hade aldrig varit inne på nåt sånt tidigare...var efter BB2 tror jag.....så där satt jag och funderade på namn och då ser jag min lille alice och tar det namnet...sen dess har jag behållt det.. Kan bli lite rörigt ibland...men det passar iof bara mitt nick så...håll till godo..
          Jaja skyll på hunden bara för att du inte hade fantasi nog att döpa stackaren till något orginellt som kitzapan eller böljande blå

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
            Meeen virrpanna, jag såg ju också alice framför mej, inte hunden

Faaan vad virrigt det blir med samma namn då Alice får döpa om sin hund omedelbums! *kräver*

Japp det håller jag med om.

Alice förstör sina liv genom att ha samma namn på sin hund som hon heter här på forumet, dessutom tycker ju jag att det kan ses som att vilja dölja sitt rätta jag.
            Jag menar varje gång alice gör något fel så skyller hon på hunden.
            -Det var alice som gjorde det och inte jag.

Det är ju helt fel i mina ögon.

Tänk om hon blir varnad här. Och genast skriver hon att
            -Men det var inte jag , det var alice.

Helt fel säger jag bara.

Comment

Comment

Den mest urspårade tråden hittils tror jag...så jag spårar llite till

Alice och hennes syskon .....

Comment

Sedär nu har hon börjat igen.

Nu visar hon söta bilder på alice för att alla nu genast ska förknippa ordet alice med söthet.

Sen kan hon begå massa regelbrott och alla kommer tycka att hon är söt.

usch

Comment

Nuuuuuuuutte, vad söööööta!

Urspårade trådar är kul!

Comment

Sedär nu har hon börjat igen.

Nu visar hon söta bilder på alice för att alla nu genast ska förknippa ordet alice med söthet.

Sen kan hon begå massa regelbrott och alla kommer tycka att hon är söt.

usch

Åf kårs ......väntar bara på den dagen jag tar nån i hand och säger -Alice

Comment

Åf kårs ......väntar bara på den dagen jag tar nån i hand och säger -Alice
                        Nu försöker du bara förvirra mig.

Alice hunden hunden alice alice hunden

Nej nu tappade jag bort mig

Comment

Jag borde sova nu......annars vet jag hur det blir, drömmer om er härinne...efter att jag drömt om Msf inatt... så drömde jag om Duke sen...Inget farligt...bara att vi satt på forumet och skrev som vi gör nu

Comment

Ja du har rätt - men fan, jag sov ju till tjugo i ett idag. Är inte sömnig än..men jag borde nog gå och lägga mej nu, så jag gör ett försök.

Godantt med er - misslyckas jag att somna så ses vi snart igen

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                              Ja du har rätt - men fan, jag sov ju till tjugo i ett idag. Är inte sömnig än..men jag borde nog gå och lägga mej nu, så jag gör ett försök.

Godantt med er - misslyckas jag att somna så ses vi snart igen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X