Announcement

Collapse
No announcement yet.

thello

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jättesöt

Comment

Originally posted by TequilaLady
      Sådär, då har vi varit ute på dagens första promenad och jag hade kameran med mig, som av en händelse.

Bilden där han står vid ett barnvagnschassi, kanske kan ge en aning om hur stor/liten han är och den sista bilden är när han sitter utanför dörren för att få tillåtelse att gå in.
      Japp, så duktig är han.

Jättefin! Fint uttryck i ansiktet...sådär uppmärksamt unghundsaktigt! Nu blir jag sugen på en till....
      Går du på brukshundsklubben med honom?
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Lover
        söööti bebis
        Originally posted by alice
        Jättesöt
        Självklart, jordens sötaste ju.

Originally posted by Klossan
        Jättefin! Fint uttryck i ansiktet...sådär uppmärksamt unghundsaktigt! Nu blir jag sugen på en till....
        Går du på brukshundsklubben med honom?
        Ja, han var vacker sa en kille vi mötte på gatan. Kan jag nästan hålla med om, iaf när han sitter ner.. hunden alltså.
        Själv skulle jag vilja ha en litet stabbigare jycke, han är litet för smal, men nu är det ju försent att byta.

Nope, ingen brukshundsklubb, vi kör hemmavarianten på lydnad och uppfostran, så länge det nu håller.

Comment

Självklart, jordens sötaste ju.

Ja, han var vacker sa en kille vi mötte på gatan. Kan jag nästan hålla med om, iaf när han sitter ner.. hunden alltså.
          Själv skulle jag vilja ha en litet stabbigare jycke, han är litet för smal, men nu är det ju försent att byta.

Nope, ingen brukshundsklubb, vi kör hemmavarianten på lydnad och uppfostran, så länge det nu håller.

Killar som sitter på gator ska du inte bry dig om. Men jag var tvungen att kolla blandningen på Thello för jag såg inget av amstaffen i den där långbenta blandisen men så tittade jag på öronen igen och där fanns genen..

Den åldern du har på honom nu är kul. Bråkiga och luriga och lättlärda. Du har ju en sån blandning som det borde kunna gå att träna jättebra. Blandisar är bäst...undrar just om jag ska ta en kull på min?...

Comment

Killar som sitter på gator ska du inte bry dig om.
            Men! Han var ju skitasnögg juh!

Men jag var tvungen att kolla blandningen på Thello för jag såg inget av amstaffen i den där långbenta blandisen men så tittade jag på öronen igen och där fanns genen..

Den åldern du har på honom nu är kul. Bråkiga och luriga och lättlärda. Du har ju en sån blandning som det borde kunna gå att träna jättebra. Blandisar är bäst...undrar just om jag ska ta en kull på min?...
            Ja, han är superlättlärd, när han lägger den sidan till, då går det fort som attan.

Vad har du själv för ras/blandning? Har jag säkert hört, men med mitt minne...

Comment

Men! Han var ju skitasnögg juh!

Ja, han är superlättlärd, när han lägger den sidan till, då går det fort som attan.

Vad har du själv för ras/blandning? Har jag säkert hört, men med mitt minne...
              Jasså? Ja då är det bara att plocka. Första vårblomman..;-)

Jag önskar att jag haft lite mer av vakt (just för lydnad) i min men det blev som det blev för jag blev ju förälskad! Skulle bara titta på den där kullen....men det går ju inte att titta och sen åka hem utan....

Min tjej är golden/springerspaniel/jämthund. Så det har blivit så att vi bara spårar när vi är ute. Jag är nyfiken (fortfarande) så jag följer henne. Det ser knäppt ut när vi klättrar fram över stock och sten och hon styr..men då händer det. Rätt som det är så har vi fått spår på en kanin och då drar det iväg tills vi hittar den! Det är skitkul om jag inte är för trött.

Idag när jag var ute med en väninna så pratade hon om det här med att få en kull på henne (hon satte griller i huvvet på mig) och såna grejer funkar ju nu när jag ändå går hemma....så jag tänker och tänker....vi får se hur jag gör. Hon är sex år så det ska kunna gå bra.

Comment

WOW! Stor han blivit!

Jag lärde honom iaf 'hi 5ive!' *stolt*

Klossan: Du kommer ha bajshögar överallt hemma när puppysarna blir lite större sedan... men det är nog helt underbart iaf!
                Du har ingen bild på din vovsing?

Idag köpte jag kattsele och koppel.. det var.. ehh.. "intressant" att gå ut med den livrädda katten.. han är så jävla tuff och cool hemma, men egentligen är han bara en liten skitnisse!

Comment

Originally posted by turbotrollet
                  men egentligen är han bara en liten skitnisse!
                  Sådan herre sådan husse...eller nåt

Comment

Originally posted by alice
                    Sådan herre sådan husse...eller nåt
                    Ja, jag är ju "matte"..

Så du har nog rätt!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X