Announcement

Collapse
No announcement yet.

Satt och lekte inatt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Satt och lekte inatt

är det möjligt att vara mer lättpåverkad än olivier??

nee Olivier är värre

Comment

Ja om din lever är slut.

Comment

Ja om man har en diet

Comment

ikväll vart hon ju mer full än olivier iallafall

Comment

om man bantar och e sjuk e man nog väldigt lättpåverkad

Comment

tror hon spelar en del för att hon är så glad.

Nu börjar hon prata engelska igen också.

Comment

jaha, det bådar ju gott......inte......

Comment

Hon har en infektion i kroppen också.
                  Öl är gott.....

Comment

Satt och lekte inatt

med mitt photoshop som jag fick nyligen. Mycket roligare än Paintshop faktiskt. Men svårt!

Här är iaf en bild jag gjorde inatt med hjälp av lager och bakgrunder. Det var lite pilligt innan jag kom på hur man gjorde. Tycker det blev rätt coolt faktiskt.

Comment

En till...är inte riktigt nöjd..menmen.

Vad kul det är att leka!

Comment

jag har det i datorn...men fattar inget...

Comment

Nä, jag förstår inte en tiondel ännu, jag heller, men jag håller på att försöka lära mej det..det är därför jag sitter och leker med bilderna.

Men det dröjer nog innan jag blir expert.

Comment

Wow, hur gjorde du dem? Använde du färdiga bakgrunder eller gjorde du egna?

Själv har jag tappat intresset lite.. gjorde ju en massa omslag innan... länge sedan jag gjorde ett nu.

Ska nog börja med scrapbooking. Som photoshop fast för hand och utan dator!

Comment

Det är både ock. På Emmas bild är det två bakgrunder i två lager, den bakersta, som man skymtar, solnedgången, har jag gjort själv. Men den jag har lagt ovanpå var en bakgrund som fanns inlagt redan i mönstrena. Man lägger raster bara så blir det så där coolt.

Den andra bakgrunden hittade jag på nätet och man fick ladda hem dom och använda dom så det är helt lagligt. Fast man får inte ha dom i kommersiellt syfte förstås. Där använde jag lite klippa o klistra för att få in min bild i tv-testbilden. Och så hittade jag på en ny text förstås, istället för SVT och så där.

Det var skitkul! Knepigt förstås, innan jag kom underfund med hur man gör, men det är ju så man lär sig.

Dina omslag var ju jättesnygga, jag ska också göra ett omslag sen. Ska förbättra det omslag jag har börjat med till diktsamlingen.

Scrapbooking är snyggt, men inget för mej..för pilligt att hålla på med. Sånt har jag inget tålamod med, tyvärr. För det är ju ett skitbra sätt att få ihop minnen på med hjälp av bilder och hårlockar och sånt där. För mycket limmande och klippande och klistrande för hand. Jag försökte när Emmis var bebis, med den där albumboken man ska ha till sina bäbisar. Men jag tappade snart tålamodet. Tyvärr!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X