är det möjligt att vara mer lättpåverkad än olivier??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Satt och lekte inatt
Collapse
X
-
Satt och lekte inatt
med mitt photoshop som jag fick nyligen. Mycket roligare än Paintshop faktiskt. Men svårt!
Här är iaf en bild jag gjorde inatt med hjälp av lager och bakgrunder. Det var lite pilligt innan jag kom på hur man gjorde.
Tycker det blev rätt coolt faktiskt.
- Comment
Comment
-
Det är både ock. På Emmas bild är det två bakgrunder i två lager, den bakersta, som man skymtar, solnedgången, har jag gjort själv. Men den jag har lagt ovanpå var en bakgrund som fanns inlagt redan i mönstrena. Man lägger raster bara så blir det så där coolt.
Den andra bakgrunden hittade jag på nätet och man fick ladda hem dom och använda dom så det är helt lagligt.
Fast man får inte ha dom i kommersiellt syfte förstås.
Där använde jag lite klippa o klistra för att få in min bild i tv-testbilden. Och så hittade jag på en ny text förstås, istället för SVT och så där.
Det var skitkul! Knepigt förstås, innan jag kom underfund med hur man gör, men det är ju så man lär sig.
Dina omslag var ju jättesnygga, jag ska också göra ett omslag sen. Ska förbättra det omslag jag har börjat med till diktsamlingen.
Scrapbooking är snyggt, men inget för mej..för pilligt att hålla på med. Sånt har jag inget tålamod med, tyvärr. För det är ju ett skitbra sätt att få ihop minnen på med hjälp av bilder och hårlockar och sånt där. För mycket limmande och klippande och klistrande för hand.
Jag försökte när Emmis var bebis, med den där albumboken man ska ha till sina bäbisar. Men jag tappade snart tålamodet. Tyvärr!
- Comment
Comment

Comment