Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blä

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by msfantasia
    och varför heter det sperma ?

Jag menar vad är det för namn på vanligt kladd liksom ?
    Och hur kommer man på det ? Sitter man och geggar runt i det och bara får en snilleblixt.
    Heureka sperma ska det heta
    vanligt kladd?? hur kan det vara vanligt... det flyger ju bara ut lite då å då... och hur många sitter å geggar runt i den geggan ??

psssssst, du rimmar ju bra:
    Heureka - sperma ska det heta

Comment

Originally posted by Boubou
      vanligt kladd?? hur kan det vara vanligt... det flyger ju bara ut lite då å då... och hur många sitter å geggar runt i den geggan ??

Faaaan också Boubou, nu fick jag en helt vaaaaansinnig bild i skallen av ett gäng som....hahahahahaha...sitter och.......

Tack för det, den bilden får jag nog aldrig ur skallen...mer!!

Comment

Originally posted by Boubou

Eller är sperma en förkortning för något annat kanske, ett kodord för något. Hmmm

SnartPratarEndast Rosa Med Andra

Hm nja kanske inte

Comment

Nu går jag genast upp och lägger ett par vantar under kudden så att jag är beredd.

Comment

Eller är sperma en förkortning för något annat kanske, ett kodord för något. Hmmm

SnartPratarEndast Rosa Med Andra

Hm nja kanske inte
            Det är nog en förkortning av: Snart Poppar En Ruskig Massa (gegga ur) Apparaten - med en jävla PERMitet!

Näää, usch vad dåligt...!

Comment

JR!!!!!!

Det är ju världens bästa raggningstips

hänger du med hem??? jag har operationshandskar hemma

nä, nu måste jag laga mat

Comment

Läste igenom vad jag skulle göra på min biologikurs och bläääää.
                Nu ska jag filtrera mjölke eller banan (valfritt) genom kaffefilter, hälla diskmedel och t-röd och massa annat tjoffs. Sen ska jag gräva i det där och få fram dna:et genom trådarna som bildas på något konstigt sätt.

Men ärlig jag vet inte vilket som är äckligast, att gräva i mjölke eller mossad banan.

Urk nu mår jag illa
                Hä hä hä, jag tycker att det låter riktigt spännande,MsF!
                Det kunde ha varit värre, du kunde ha blivit ordinerad att gräva i bajs eller sperma!

Comment

och varför heter det sperma ?

Jag menar vad är det för namn på vanligt kladd liksom ?
                  Och hur kommer man på det ? Sitter man och geggar runt i det och bara får en snilleblixt.
                  Heureka sperma ska det heta
                  mmm skumt! lite roligt var det också när jag satt och tittade i en svampbok i somras och det stog att en av smamparna hade en stark doft av sperma!!! hur fan kommer man på att skriva det då?? jaaaa den här doften känner jag igen, luktar det inte sperma? och då är det fler som håller med då eller? skulle vilja lukta på den svampen
                  sigpic__________________

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                    Faaaan också Boubou, nu fick jag en helt vaaaaansinnig bild i skallen av ett gäng som....hahahahahaha...sitter och.......

Tack för det, den bilden får jag nog aldrig ur skallen...mer!!
                    vassegoo

Comment

...och utan att ha läst hela tråden så ser jag att andra har snuddat vid samma tankegångar som jag hehe!...

Comment

lukt av sperma????

Comment

Originally posted by mior
                          JR!!!!!!

Det är ju världens bästa raggningstips

hänger du med hem??? jag har operationshandskar hemma

nä, nu måste jag laga mat
                          Ja det slår ju: Vill du följa med hem och titta på mina etsningar? med hästlängder!

Gör det du, själv har jag käkat vid datorn, som vanligt...förresten brände jag vid min wienerschnitsel och det är ert fel!

Comment

men gud så bra

då behöver jag ju inte använda handksar, räcker med att plocka en svamp som luktar likadant

Comment

Originally posted by Lover
                              mmm skumt! lite roligt var det också när jag satt och tittade i en svampbok i somras och det stog att en av smamparna hade en stark doft av sperma!!! hur fan kommer man på att skriva det då?? jaaaa den här doften känner jag igen, luktar det inte sperma? och då är det fler som håller med då eller? skulle vilja lukta på den svampen

HAHA Det här var en.... Speciell tråd

Comment

Originally posted by Lover
                                Stod det om det var positivt eller negativt att det luktade sperma? Eller är det upp till var och en kanske. Tänk en vinprovning med det uttrycket haha..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X