Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blä

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lover
    mmm skumt! lite roligt var det också när jag satt och tittade i en svampbok i somras och det stog att en av smamparna hade en stark doft av sperma!!! hur fan kommer man på att skriva det då?? jaaaa den här doften känner jag igen, luktar det inte sperma? och då är det fler som håller med då eller? skulle vilja lukta på den svampen
    hahahaha
    läste du verkligen rätt Lover ??

Comment

Jag förstår inte hur min oskyldiga klagotråd om biologi kunde ta så oväntade vändningar och urspårningar.

tror jag ska skicka den här tråden till min biologilärare och förklara varför jag aldrig gjorde uppgiften

Comment

Originally posted by Bria
        Stod det om det var positivt eller negativt att det luktade sperma? Eller är det upp till var och en kanske. Tänk en vinprovning med det uttrycket haha..
        fyyyy nu kommer jag inte kunna dricka vin utan att skratta heller
        kommer inte ihåg om svampen var ätlig ens
        sigpic__________________

Comment

Originally posted by msfantasia
          Jag förstår inte hur min oskyldiga klagotråd om biologi kunde ta så oväntade vändningar och urspårningar.

tror jag ska skicka den här tråden till min biologilärare och förklara varför jag aldrig gjorde uppgiften
          Skitbra ide, då kanske han kan förklara varför det heter Sperma??

Comment

Originally posted by Boubou
            hahahaha
            läste du verkligen rätt Lover ??
            jaaa då sprang runt och visade den för halva släkten
            sigpic__________________

Comment

Hovmästaren vad innehåller dagens rätt ?

-Jo det är en biff med en mustigt svampsås med en härlig doft av sperma.
              Dagens vin är ett rödvin som lagrats länge och därmed fått sin unika doft av könsdofter.

Smaklig måltid

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                Det är nog en förkortning av: Snart Poppar En Ruskig Massa (gegga ur) Apparaten - med en jävla PERMitet!

Näää, usch vad dåligt...!
                hahahahaha otroligt bra !!
                inte visste jag att du kunde tolka SPERMA-koder...

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                  Skitbra ide, då kanske han kan förklara varför det heter Sperma??

Det är en hon , som är tyska så hon kanske kan förklara det på tyska för mig

Comment

Originally posted by Lover
                    fyyyy nu kommer jag inte kunna dricka vin utan att skratta heller
                    kommer inte ihåg om svampen var ätlig ens
                    Ja det är ju en omdiskuterad sak det där om man ska svälja eller inte. Svampen alltså.

Comment

Dagens vin är ett rödvin som lagrats länge och därmed fått sin unika doft av könsdofter.

Smaklig måltid
                      Låter ju delikat på min ära!

Comment

Smaklig måltid

hur tusan ska jag kunna äta nu då??

Comment

I somras, när jag hade varit ute och spelat minigolf med mina kompisar (och jag förlorade gruvligt, som vanligt!) så gick vi till det intilliggande lilla minizooet och klappade både det ena och det andra; minigrisar, ankor och getter...

Micke, som kom släntrande lite efter mig, luktade på sin hand och utbrast sen: "Uusch, jag tycker att det nästan luktar kön", varpå jag tankspritt knäade fram till honom, slet åt mig hans hand och drog ett djuupt andetag och besviket utbrast "Näää, det gör det väl inte!?"

Sedan knäade jag framåt igen och efter ca 25 meter bröt jag ihop i skrattparoxysmer, när jag kom på vad jag hade gjort och sagt.

UbbaSubba är lite väl omedelbar ibland (läses "ofta")

Comment

Det är en hon , som är tyska så hon kanske kan förklara det på tyska för mig
                            Aaahaaa, då gör du två flugor på smällen också, va bra!

Comment

Var tvungen att googla och för er som tröttnat på ordet sperma får ni här lite nya ord för samma sak
                              Det goda vita kisset Detaljsås Kebabsås Kladd Kukloska Kuksnor Kuksås Ollonbrus Remouladsås Sagg Sagge Sasche Sarre Sats Snoppsaft Sperma Vildhavre Vitsås Vuxensås Det vita guldet Vitt blod Taj

Comment

Smaklig måltid

*gråter*

Vinet har en boquet av muff.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X