Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blä

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Boubou
    Renate säger: men msf, det var det bästa jag hört - du får MVG för hela biologi kursen. hur kunde du få in allt det i ett litet arbete som detta ??
    Haha det värsta är att jag faktiskt skulle kunna skriva något sådant till henne.

När jag gick i högstadiet så älskade jag att säga till mina manliga lärare att jag skulle till gynekologen på undersökning för jag trodde jag hade fått en könssjukdom. Undra vad de tänkte eftersom jag sa det var och varannan vecka, men ledigt fick jag

Comment

• Originally posted by msfantasia
      '

Jag ser en nedåtgående tendens i den här tråden så snart sätts en 18 års gräns för att få komma in och läsa här
      ja får nästan sätta en varning i rubriken ju
      sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Bria
        Ja men det är ju egentligen ryggmärgsvätska. Jag brukar få hjälpa guben ibland när han blir överfylld av det. Det spänner så i ryggen säger han. då tappar vi ut litegrann och så mår han genast bättre.
        Kan tänka mig det. Får han inte ont i knäna också, om han inte får hjälp??

Comment

• Originally posted by Subba
          Kan tänka mig det. Får han inte ont i knäna också, om han inte får hjälp??

Kommer ni ihåg reklamen för Fråga Olle på femman för några år sedan:

"Min kille säger att han får ont i knäna om han inte får...."

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit

jaa, jag frågade t.o.m sambon om det verkligen var så !!

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit

Ja, det var ju den jag tänkte på. Det var ett sånt där enormt slagkraftigt argument som bet sig in i hjärnan. Jonas brukar klaga över ont i knena lite då och då och då vet man ju att man måste ta fram den lilla sjuksystersuniformen och hjälpa stackarn...

Comment

• kunde inte äta pga fnitter, nu rinner tårarna faktiskt

det finns ett ännu värre ord än sperma faktiskt och det är:

denna rätt har en aning touche av SMEGMA

Comment

• Originally posted by mior
                  kunde inte äta pga fnitter, nu rinner tårarna faktiskt

det finns ett ännu värre ord än sperma faktiskt och det är:

denna rätt har en aning touche av SMEGMA
                  Men smegma för mig är det där äcklet som finns innanför förhuden om de inte tvättar sig.

Åh blärk nu genast insåg jag att min bio. uppgift inte är så äcklig iaf

Comment

• Originally posted by Boubou
                    jaa, jag frågade t.o.m sambon om det verkligen var så !!
                    Hahaha, sweet, sweet innocence!

Comment

• ja det är det

men själva ordet!!!!!!!!!!!!! fy faaaan

ja msf, du kanske glatt ställer dig och mosar bananer nu??

hhahah hur du nu ska kunna göra det utan att få ett fnitteranfall

Comment

• Originally posted by msfantasia
                        Men smegma för mig är det där äcklet som finns innanför förhuden om de inte tvättar sig.

Åh blärk nu genast insåg jag att min bio. uppgift inte är så äcklig iaf
                        Kan du inte fråga din biologilärare om det inte går lika bra med smegma?
                        Säga att du har lite i en burk hemma som du brukar använda på skrubbsår och liknande småblessyrer?...

Comment

• Originally posted by Subba
                          Kan du inte fråga din biologilärare om det inte går lika bra med smegma?
                          Säga att du har lite i en burk hemma som du brukar använda på skrubbsår och liknande småblessyrer?...
                          Nu dog jag

Comment

• nu dog jag också

---- en liten burk-----

hahahhahahh

Comment

• Originally posted by mior
                              ja det är det

men själva ordet!!!!!!!!!!!!! fy faaaan

ja msf, du kanske glatt ställer dig och mosar bananer nu??

hhahah hur du nu ska kunna göra det utan att få ett fnitteranfall
                              Det var du, min kära Mior, som invigde mig i vad smegma var, jag hadente en aaaning innan, faktiskt!

Ett annat ord för smegma lär ju vara flensost eller flänsost..

Och genast är vi inne på mat igen:

"Till denna fylliga boujoulais serveras rumstempererad flänsost.."

Comment

• ska aldrig äta på nån restaurang mer

men jisses, tänk vad dom kan ha i för grejer???

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X