Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blä

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nä, nu måste jag vila fingrarna

Comment

• Originally posted by Subba
      Det var du, min kära Mior, som invigde mig i vad smegma var, jag hadente en aaaning innan, faktiskt!

Ett annat ord för smegma lär ju vara flensost eller flänsost..

Och genast är vi inne på mat igen:

"Till denna fylliga boujoulais serveras rumstempererad flänsost.."

ååå vilken tur att jag åt fiskbullar igår och inte idag, skulle nog inte klara av konsistensen efter denna tråd
      sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Subba
        Det var du, min kära Mior, som invigde mig i vad smegma var, jag hadente en aaaning innan, faktiskt!

Ett annat ord för smegma lär ju vara flensost eller flänsost..

Och genast är vi inne på mat igen:

"Till denna fylliga boujoulais serveras rumstempererad flänsost.."

Hahahaha, när jag var fjorton och otroligt naiv, var den en killkompis som pratade om flensost, jag undrade ju var tusan det var. Han bad mig gå in på ostaffärn och fråga....

Jag funderade allvarligt på det, men vågade inte för jag misstänkte ju att det var nåt lurt....

Så jag frågade en tjejkompis och hon låg dubbelvikt och berättade vad det var.

En annan rolig grej är att ostaffärn hette Norins ost och vi brukade kalla den för Snorins ost. (med tanke på uttrycket att ett uttryck för sperma är kåtsnor)

Comment

• en annan rolig greja som jag måste berätta är att:

jag har ärvt orvar av min syrra hon är inte död eller så, utan hon skaffade en bättre

Comment

• Originally posted by mior
            en annan rolig greja som jag måste berätta är att:

jag har ärvt orvar av min syrra hon är inte död eller så, utan hon skaffade en bättre
            nu först fattar jag varför du vill fira Orvars namnsdag !!

Comment

en annan rolig greja som jag måste berätta är att:

Men asg mior!!! Jag hoppas du sterilserade den ordentligt först med sånt där rengöringsmedel som finns till Orvar o hans polare...

Comment

• om ni tycker att den här tråden är rolig så borde ni gå in på erotikforumet på tornevalls och gå in i tråden OBS! VARNING! EJ för pryda!! OBS!! STAY AWAY!
                litet tips bara! den spårar ut efter ett tag
                sigpic__________________

Comment

• hmm den är väl låst???

får bli en annan dag, har så ont nu

Comment

hmm den är väl låst???

får bli en annan dag, har så ont nu
                    mm får maila eller pm:a för att komma in
                    sigpic__________________

Comment

• Originally posted by Lover
                      mm får maila eller pm:a för att komma in
                      Nä det behövs inga pm, man går in i kontrollpanelen bara och väljer gruppgemenskap, sen får man ansöka därifrån, det är bara att välja erotikforumet och klicka i rutan för ansök.

Comment

• jag har lagt in en rolig bild, flytta den inte, för det är ingen "djurbild"

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
                          Nä det behövs inga pm, man går in i kontrollpanelen bara och väljer gruppgemenskap, sen får man ansöka därifrån, det är bara att välja erotikforumet och klicka i rutan för ansök.
                          ja just det hörde att tmm skulle göra om men visste inte om han kommit så långt än
                          sigpic__________________

Comment

• Ja nu har jag gjort som lover sa och läst denna tråd....har skrattat så jag har skavsår i munnen snart...

Borde räcka att lämna in tråden till läraren så får du streck i betyg :tihi:

Eller så blir han/hon så impad av alla kåserier om sperma att du får Mvg

Comment

• Originally posted by msfantasia
                              Eller är sperma en förkortning för något annat kanske, ett kodord för något. Hmmm

SnartPratarEndast Rosa Med Andra

Hm nja kanske inte
                              Boubou tipsade mig om denna fenomenala tråd Jag har bara kommit till sidan SEX, har ett annat förslag på vad S P E R M A skulle kunna stå för:

Sexig Pojke Euforiskt Runkande Medans Anna...
                              Näe, fan.. blev inget bra...
                              http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
                                Boubou tipsade mig om denna fenomenala tråd Jag har bara kommit till sidan SEX, har ett annat förslag på vad S P E R M A skulle kunna stå för:

Sexig Pojke Euforiskt Runkande Medans Anna...
                                Näe, fan.. blev inget bra...
                                jag skulle vilja veta fortsättningen på det.... jag kan ge dig extra bokstäver Nova.
                                S P E R M A K L E T

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X