Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Agge
    Mycket ovanligt att jag är uppe så här tidigt. Brukar inte kliva upp förän 11-12
    Runt 10-snåret brukar det bli här...fast iof så kan man ju se positivt på det hela..nu får vi ju kaffedrickandet vid datorn avklarat lite tidigare och har ett par timmar extra på oss att "pressa i solen" *s*
    Jag ville gå ut i världen och förändra den, men jag hittade igen barnvakt

Comment

• Originally posted by Catherin
      Runt 10-snåret brukar det bli här...fast iof så kan man ju se positivt på det hela..nu får vi ju kaffedrickandet vid datorn avklarat lite tidigare och har ett par timmar extra på oss att "pressa i solen" *s*
      Stämmer det hehehe

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
        Stämmer det hehehe

[B]Jag ska även passa på att vattna blommor och gräsmatta tidigt idag..fick lära mig igår att man ska vattna på tidiga mornar och kvällar för att undvika att solen bränner växter,gräsmatta... hade ingen aning om det..har glatt stått mitt i den stekheta solen och vattnat på för glatta livet... *asg*[/B]
        Jag ville gå ut i världen och förändra den, men jag hittade igen barnvakt

Comment

• Det där med gräsmatta det visste jag. Har själv bott i hus med stor tomt i 16 år. Men inte idag tack å lov.
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Originally posted by Catherin

Jag ska även passa på att vattna blommor och gräsmatta tidigt idag..fick lära mig igår att man ska vattna på tidiga mornar och kvällar för att undvika att solen bränner växter,gräsmatta... hade ingen aning om det..har glatt stått mitt i den stekheta solen och vattnat på för glatta livet... *asg*[/B]

[b]Hahahaha....Det visste jag faktiskt och jag vattnar på kvällen jag.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Dax för mer kaffe....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Hej Lucina...samma här...den tredje muggen i dag...konstigt att

man kan dricka kaffe när det är så varmt:razz:

Comment

• Originally posted by Millou
                  Hej Lucina...samma här...den tredje muggen i dag...konstigt att

man kan dricka kaffe när det är så varmt:razz:
                  Har faktiskt tänkt på det läääääänge men har hört att kaffe ska släcka törsten....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Har faktiskt tänkt på det läääääänge men har hört att kaffe ska släcka törsten....

Ja...det har jag oxå hört...men vete sjutton om det stämmer;-)

Comment

Ja...det har jag oxå hört...men vete sjutton om det stämmer;-)
                      Nääääe inte jag heller. Men det kanske gör det ...därför man kan dricka i värmen.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Nääääe inte jag heller. Men det kanske gör det ...därför man kan dricka i värmen.
                        Tror det är en gammal vana jag...vaknar ju inte utan fika...men nu ska det bli iste en stund här med mycke is:razz:

Comment

Tror det är en gammal vana jag...vaknar ju inte utan fika...men nu ska det bli iste en stund här med mycke is:razz:
                          Iste som är så gott...var ett tag sen som jag drack det.... kanske ska köpa det...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Men nu blir det i alla fall 8 kaffe på altanen...nån som vill ha;-)

Comment

Men nu blir det i alla fall 8 kaffe på altanen...nån som vill ha;-)
                              Jag vill ha.........
                              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Här kommer det en kopp...ops...snubbla lite bara...värmen skyller jag på;-) :razz:

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X