Originally posted by Agge
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Runt 10-snåret brukar det bli här...fast iof så kan man ju se positivt på det hela..nu får vi ju kaffedrickandet vid datorn avklarat lite tidigare och har ett par timmar extra på oss att "pressa i solen" *s*Jag ville gå ut i världen och förändra den, men jag hittade igen barnvakt

- Comment
-
Stämmer det heheheOriginally posted by CatherinRunt 10-snåret brukar det bli här...fast iof så kan man ju se positivt på det hela..nu får vi ju kaffedrickandet vid datorn avklarat lite tidigare och har ett par timmar extra på oss att "pressa i solen" *s*
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Originally posted by lucinaStämmer det hehehe
[B]Jag ska även passa på att vattna blommor och gräsmatta tidigt idag..fick lära mig igår att man ska vattna på tidiga mornar och kvällar för att undvika att solen bränner växter,gräsmatta... hade ingen aning om det..har glatt stått mitt i den stekheta solen och vattnat på för glatta livet... *asg*[/B]Jag ville gå ut i världen och förändra den, men jag hittade igen barnvakt

- Comment
Comment
-
Originally posted by Catherin
Jag ska även passa på att vattna blommor och gräsmatta tidigt idag..fick lära mig igår att man ska vattna på tidiga mornar och kvällar för att undvika att solen bränner växter,gräsmatta... hade ingen aning om det..har glatt stått mitt i den stekheta solen och vattnat på för glatta livet... *asg*[/B]
[b]Hahahaha....Det visste jag faktiskt och jag vattnar på kvällen jag.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
Iste som är så gott...var ett tag sen som jag drack det.... kanske ska köpa det...Originally posted by MillouTror det är en gammal vana jag...vaknar ju inte utan fika...men nu ska det bli iste en stund här med mycke is:razz:
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

...............Änglatofflor. 

Har faktiskt tänkt på det läääääänge men har hört att kaffe ska släcka törsten....

Comment