Sv: Svenska OS-truppen 2012
Ja det är tydligen så vi ska göra, se en del av handbollen var. Jag tar första halvan på fredag, så kan du ta den andra
. Jag tror det viktigaste är att jag håller mig borta från allt vad handboll heter i andra halvleken om det ska gå vägen
.
Jag kommer ihåg att Sverige vann en del i handboll för en sisådär 10-15 år sen, men det var kanske i VM och EM-sammanhang. Hur det gick i OS kommer jag inte ihåg alls, så det är fler än du som har dåligt minne. Ibland kommer jag inte ens ihåg vad som hände igår, fast det är väl det som kallas senilitet
Vad det gäller velodromen så är det just den med "mopedisten" före som ser rolig ut, annars kör de bara runt på en bana, och det är inte så kul. Men söndagsåkningen ser för jäkla dråplig ut
.
Originally posted by gason
View Post
.Jag kommer ihåg att Sverige vann en del i handboll för en sisådär 10-15 år sen, men det var kanske i VM och EM-sammanhang. Hur det gick i OS kommer jag inte ihåg alls, så det är fler än du som har dåligt minne. Ibland kommer jag inte ens ihåg vad som hände igår, fast det är väl det som kallas senilitet

Vad det gäller velodromen så är det just den med "mopedisten" före som ser rolig ut, annars kör de bara runt på en bana, och det är inte så kul. Men söndagsåkningen ser för jäkla dråplig ut
.

.
Fyra blev hon
Comment