Jag "rÄkade" av en hÀndelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nÀmligen suttit i över en vecka nu och funderat pÄ huruvida man inte borde fÄ det överstökat, uppgradera och hÀnga med i utvecklingen framÄt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande Àn idag vÄgar vÀgra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.
Förmodligen Àr det dock lÀmpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, sÄ jag kommer inte göra det hÀr pÄ studs. Men framöver kanske - beroende pÄ hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förÀndras ytterligare
Förmodligen Àr det dock lÀmpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, sÄ jag kommer inte göra det hÀr pÄ studs. Men framöver kanske - beroende pÄ hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förÀndras ytterligare
Comment