Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uppgradering?

Jag "råkade" av en händelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nämligen suttit i över en vecka nu och funderat på huruvida man inte borde få det överstökat, uppgradera och hänga med i utvecklingen framåt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande än idag vågar vägra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.

Förmodligen är det dock lämpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, så jag kommer inte göra det här på studs. Men framöver kanske - beroende på hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förändras ytterligare
    -

Sv: Uppgradering?

Originally posted by Tornevall View Post
    Jag "råkade" av en händelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nämligen suttit i över en vecka nu och funderat på huruvida man inte borde få det överstökat, uppgradera och hänga med i utvecklingen framåt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande än idag vågar vägra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.

Förmodligen är det dock lämpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, så jag kommer inte göra det här på studs. Men framöver kanske - beroende på hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förändras ytterligare
    Jag har då HELA TIDEN vågat vägra Facebook. För faktum är ju att det var främsta orsaken till att vår gamal typ av forumvärld började krackelera.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
      Jag har då HELA TIDEN vågat vägra Facebook. För faktum är ju att det var främsta orsaken till att vår gamal typ av forumvärld började krackelera.
      Grattis! Här är en till som envist vägrar facebook, twitter och allt vad det nu heter.
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
        Grattis! Här är en till som envist vägrar facebook, twitter och allt vad det nu heter.
        Ja jag håller mig till klassisk forumvariant om än jag var svårstartad där också.

Comment

Ja jag håller mig till klassisk forumvariant om än jag var svårstartad där också.
          Du var var nog snabbare än mig tror jag.
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Själv kämpar jag fortfarande mot Facebooks ondskefulla glappande käftar. Men det kanske kan bli en uppsving nu med allt som kommer?

You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            -

Comment

Originally posted by gason View Post

Du var var nog snabbare än mig tror jag.
              Ja, med dryga halvåret. Dock ringa aktivitet mina första månader.

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Själv kämpar jag fortfarande mot Facebooks ondskefulla glappande käftar. Men det kanske kan bli en uppsving nu med allt som kommer?

Som jag vet jag skrivit förr: Facebook kan ju inte vara den definitva slupunkten för all kommunikation. Förr eller senare kommer en ny trend att dyka upp.

Comment

Som jag vet jag skrivit förr: Facebook kan ju inte vara den definitva slupunkten för all kommunikation. Förr eller senare kommer en ny trend att dyka upp.

Man märker dock att Facebook gärna försöker göra sig själva oumbärliga. Nu senast handlade det om att få ut nån slags "frisurf-tjänst" (internet.org) där man skulle kunna surfa till "vissa" (facebook) tjänster för lägre datatrafik-kostnader. Naturligtvis handlar det för Facebook enbart om att växa, synas och putta bort alla andra aktörer från marknaden, men det erkänner dom så klart inte
                  -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X