Uppgradering?

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tornevall
    Developer Devil
    • Oct 2003
    • 22212
    • đŸ›ïž Owner

Uppgradering?

Jag "rÄkade" av en hÀndelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nÀmligen suttit i över en vecka nu och funderat pÄ huruvida man inte borde fÄ det överstökat, uppgradera och hÀnga med i utvecklingen framÄt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande Àn idag vÄgar vÀgra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.

Förmodligen Àr det dock lÀmpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, sÄ jag kommer inte göra det hÀr pÄ studs. Men framöver kanske - beroende pÄ hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förÀndras ytterligare
    -
  • Villeparisis
    Trogen
    • May 2004
    • 9738

Sv: Uppgradering?

Originally posted by Tornevall
    Jag "rÄkade" av en hÀndelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nÀmligen suttit i över en vecka nu och funderat pÄ huruvida man inte borde fÄ det överstökat, uppgradera och hÀnga med i utvecklingen framÄt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande Àn idag vÄgar vÀgra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.

Förmodligen Àr det dock lÀmpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, sÄ jag kommer inte göra det hÀr pÄ studs. Men framöver kanske - beroende pÄ hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förÀndras ytterligare
    Jag har dÄ HELA TIDEN vÄgat vÀgra Facebook. För faktum Àr ju att det var frÀmsta orsaken till att vÄr gamal typ av forumvÀrld började krackelera.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne p

Comment

• gason
      Eremit
      • Jan 2005
      • 7633

Originally posted by Villeparisis
      Jag har dÄ HELA TIDEN vÄgat vÀgra Facebook. För faktum Àr ju att det var frÀmsta orsaken till att vÄr gamal typ av forumvÀrld började krackelera.
      Grattis! HÀr Àr en till som envist vÀgrar facebook, twitter och allt vad det nu heter.
      -"Jag har aldrig f

Comment

• Villeparisis
        Trogen
        • May 2004
        • 9738

Originally posted by gason
        Grattis! HÀr Àr en till som envist vÀgrar facebook, twitter och allt vad det nu heter.
        Ja jag hÄller mig till klassisk forumvariant om Àn jag var svÄrstartad dÀr ocksÄ.

Comment

• gason
          Eremit
          • Jan 2005
          • 7633

Ja jag hÄller mig till klassisk forumvariant om Àn jag var svÄrstartad dÀr ocksÄ.
          Du var var nog snabbare Àn mig tror jag.
          -"Jag har aldrig f

Comment

• Tornevall
            Developer Devil
            • Oct 2003
            • 22212
            • đŸ›ïž Owner

SjÀlv kÀmpar jag fortfarande mot Facebooks ondskefulla glappande kÀftar. Men det kanske kan bli en uppsving nu med allt som kommer?

You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            -

Comment

• Villeparisis
              Trogen
              • May 2004
              • 9738

Originally posted by gason

Du var var nog snabbare Àn mig tror jag.
              Ja, med dryga halvÄret. Dock ringa aktivitet mina första mÄnader.

Comment

• Villeparisis
                Trogen
                • May 2004
                • 9738

Originally posted by Tornevall

SjÀlv kÀmpar jag fortfarande mot Facebooks ondskefulla glappande kÀftar. Men det kanske kan bli en uppsving nu med allt som kommer?

Som jag vet jag skrivit förr: Facebook kan ju inte vara den definitva slupunkten för all kommunikation. Förr eller senare kommer en ny trend att dyka upp.

Comment

• Tornevall
                  Developer Devil
                  • Oct 2003
                  • 22212
                  • đŸ›ïž Owner

Som jag vet jag skrivit förr: Facebook kan ju inte vara den definitva slupunkten för all kommunikation. Förr eller senare kommer en ny trend att dyka upp.

Man mÀrker dock att Facebook gÀrna försöker göra sig sjÀlva oumbÀrliga. Nu senast handlade det om att fÄ ut nÄn slags "frisurf-tjÀnst" (internet.org) dÀr man skulle kunna surfa till "vissa" (facebook) tjÀnster för lÀgre datatrafik-kostnader. Naturligtvis handlar det för Facebook enbart om att vÀxa, synas och putta bort alla andra aktörer frÄn marknaden, men det erkÀnner dom sÄ klart inte
                  -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...