Jag "råkade" av en händelse snubbla över för detta Jelsoft's forummjukvara vBulletin 5 Connect. Jag har nämligen suttit i över en vecka nu och funderat på huruvida man inte borde få det överstökat, uppgradera och hänga med i utvecklingen framåt, inte minst om det kan komma till nytta i andra sammanhang för andra framöver. Dessutom finns det folk som fortfarande än idag vågar vägra Facebook, vilket jag personligen har försökt göra sedan 2007.
Förmodligen är det dock lämpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, så jag kommer inte göra det här på studs. Men framöver kanske - beroende på hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förändras ytterligare
Förmodligen är det dock lämpligast att jag testar att köra en uppgradering under kontrollerade former i en testmiljö, så jag kommer inte göra det här på studs. Men framöver kanske - beroende på hur uppgraderingen faktiskt ser ut (har bara sett ett demo som hastigast) - utseendet förändras ytterligare

Comment