Announcement

Collapse
No announcement yet.

Straffpoäng - för- och nackdelar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by starfriend
    saftig som äpplet jag..ett minus till mig
    Själv är jag en kloakråtta..
    *blir jag bannad nästa gång nu??*
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

saftig som äpplet jag..ett minus till mig
      Nää du ska ha ett pluspoäng

1 pluspoäng= mandelblom

10 pluspoäng= mandelblommor

Du får mandelblommor. Nu bidde du väl glaad?

Comment

Originally posted by piopio
        Själv är jag en kloakråtta..
        *blir jag bannad nästa gång nu??*
        neee du är mandelblommor

Comment

Originally posted by Villeparisis
          Straffpoängen - som jag ser enligt den modell som finns på AOTv - skall bara delas ut när det är frågan om direkta brott mot reglerna för forumet som olika slags personangrepp eller medvetna försök att sabotera diskussionen i vissa trådar.
          men det är ju det moderatorerna är till för, de säger ifrån om det blir personangrepp och sånt jag förstår inte riktigt vad du menar med straffpoäng om det redan finns åtgärder

ska alla kunna se varandra straffpoäng då eller? om man går över gränsen (som finns idag) så får man ju tillsägelse, eller i värsta fall så blir man bannad.... ser inte hur - eller varför - straffpoäng skulle behöva delas ut

Comment

Originally posted by Bria
            neee du är mandelblommor
            Jippi, då kan jag vara en kloakråtta 2 ggr innan jag ryker..
            I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Originally posted by Vickan
              Mm..å du får absolut tycka straffpoäng är bra,men att alla forum kanske inte varken behöver lr vill ha det systemet..
              Du har ju haft ett å annat bra förslag så va inte ledsen över att detta inte faller så många i smaken..
              Tack för det berömet.
              Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Nää du ska ha ett pluspoäng

1 pluspoäng= mandelblom

10 pluspoäng= mandelblommor

Du får mandelblommor. Nu bidde du väl glaad?
                *skuttar upp å ner som tigger..mycket lycklig nu*..vad får man för poäng om man gillar bananer? desstu större dessu bättre?

Nä fy vad gör vi med straffpoängar tråden..ajjabajja

Comment

Jippi, då kan jag vara en kloakråtta 2 ggr innan jag ryker..
                  Ja just det, utjämningspoäng.

Comment

Jag tycker inte att den personen som slängt ur sig ett ord som "subba" "sötnos" och "luder" gjort sig förtjänt av "straffpoäng"..
                    Anledningen till varför jag tycker så är enkel.. Ex Om jag skriver "Din subba" i ett inlägg, vi kan säga riktat till TL, så måste väl utgångspunkten vara av vilken anledning jag skriver detta ord och hur TL uppfattar det.. Det kan ju helt enkelt handla om någon privat diskussion jag o TL haft med varandra via MSN.. En diskussions som vi båda är överrens om att det är ett skämt medans andra inte uppfattar det som skämt.. Eller.. Återigen en tolkningsfråga!!
                    Delar inte din uppfattning där. Enligt min åsikt är vissa ord - som de tre nämnda - ALDRIG kul. De som vill ägna sig åt någon privat ömsedig satir bör göra det i ren korrespondens och inte på ett forum som dettas.

Comment

*skuttar upp å ner som tigger..mycket lycklig nu*..vad får man för poäng om man gillar bananer? desstu större dessu bättre?

Nä fy vad gör vi med straffpoängar tråden..ajjabajja

Jamen det premieras med en bananklase. Förstås! Annars vore det ju knostigt.

Comment

Enligt mig så är det frågan om vett o etikett o lite sunt förnuft..
                        Ja om det var så enkelt...

Comment

Originally posted by Villeparisis
                          Delar inte din uppfattning där. Enligt min åsikt är vissa ord - som de tre nämnda - ALDRIG kul. De som vill ägna sig åt någon privat ömsedig satir bör göra det i ren korrespondens och inte på ett forum som dettas.

Ett forum som detta?

Comment

Originally posted by Boubou
                            men det är ju det moderatorerna är till för, de säger ifrån om det blir personangrepp och sånt jag förstår inte riktigt vad du menar med straffpoäng om det redan finns åtgärder

ska alla kunna se varandra straffpoäng då eller? om man går över gränsen (som finns idag) så får man ju tillsägelse, eller i värsta fall så blir man bannad.... ser inte hur - eller varför - straffpoäng skulle behöva delas ut
                            Straffpoäng är för att göra det lite mera konkret och systematiskt. Självklart skall ingen frånsett moderatorena kunna se andras straffpoäng.

Comment

Jamen det premieras med en bananklase. Förstås! Annars vore det ju knostigt.
                              blir många poäng per bananklase då jööö..3+3+3+3..kanske dax att kasta ut sig själv ifrån forumet då

Comment

Ett forum som detta?
                                Ja vad är det för konstigt med det ?

Comment

Working...
                                X