Originally posted by piopio
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Nova, lucina och Fjällis..
Njae, inte riktigt..Originally posted by NovaLika söt som sin mor, kan jag tänka

Lik varandra enligt andra, men hon är inte lika söt som mor sin.. Usch, vad elakt det där lät..
Vilken mamma skulle inte hålla med om att barna deras är söta..Originally posted by lucinaVerkligen söt och snygg son också för den delen.

Sonen har du ju inte sett så där hänger jag inte med, men han är söt han också.. Thx..
Thx Fjällis..Originally posted by FjällisJättesöt är hon.
Det var snällt sagt..
Är inte riktigt van att få så mkt beröm per dag..
Tror jag växt hela 2 meter sen jag satte in bilderna..
Last edited by piopio; 2005-06-10, 01:47.
I am always running around like a blue-arsed fly!!
- Comment
Comment
-
He he, Mamma måste vara ruggigt snygg med andra ord;-)Originally posted by piopioNjae, inte riktigt..
Lik varandra enligt andra, men hon är inte lika söt som mor sin.. Usch, vad elakt det där lät..
(det kan jag mycket väl tänka mig oxå, så
)
- Comment
Comment
-
Det är ju sant. Väx på du.. Hon är söt. ;-)Originally posted by piopioNjae, inte riktigt..
Vilken mamma skulle inte hålla med om att barna deras är söta..
Sonen har du ju inte sett så där hänger jag inte med, men han är söt han också.. Thx..
Thx Fjällis..
Det var snällt sagt..
Är inte riktigt van att få så mkt beröm per dag..
Tror jag växt hela 2 meter sen jag satte in bilderna..
- Comment
Comment
-
Två bilder, två tidsåldrar. Båda tagna samma dag.
Intressant att färger har så stor betydelse.
Attached Files-
- Comment
Comment
-
Va?? Du som e så töff gubbenOriginally posted by TronicJag skulle vilja men vågar inte för feeeeg
- Comment
Comment
-
Inte självmordskandidat? Men du... du ska ju till Stockholm snartOriginally posted by Tronicjapp men inte själmordskandidat
;-)
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
...............Änglatofflor. 
inte jag!

Comment