Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha jaa skulle då inte göra de.. never

Comment

• Marvin .....
      Attached Files

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Norge-bilder

några bilder från Norge;-)
        Attached Files

Comment

• Originally posted by petervis
          oh så fina Tack för du dela med dej o välkommen hit
          Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

fina bilder.
            vart på nordkap? (det har jag)
            valen är det i lofoten trakten eller? *nyfiken*

Comment

• en till från Norge

en valbild från Andenäs:smile:
              Attached Files

Comment

• underbara Norge....

Ja blev helt förälskad i den vackra Naturen som Norge har att erbjuda.... väntar bara på ett tillfälle att få komma tillbaka till både nordkap och Lofoten..

Comment

• Nordkap

ja och så en klassisk bild från själva Nordkap...
                  Attached Files

Comment

Ja blev helt förälskad i den vackra Naturen som Norge har att erbjuda.... väntar bara på ett tillfälle att få komma tillbaka till både nordkap och Lofoten..
                    ja visst är det vackert där.. helt underbart. Lofoten är jag på varje år.. andenäs visst är det i vesterålen? *tycker mej minnas d*

Comment

• Helt rätt

;-) Yes... Andenäs tillhör Vesterålen inte Lofoten... På Lofoten gjorde jag många långa nattliga promenader med min kamera... i ett helt människoöde landskap måste bara upplevas... rekommenderar en by som heter Å ön utanför som heter Rust lämnade jag därhän för nästa resa.... ska finnas massor med Lunnefåglar där...

Comment

• Nordkap

när jag var vid själva Nordkap väntade jag tills alla besökare hade lämnat platsen så jag fick mina bilder vid en helt öde plats.... efteråt vid 3-tiden på natten påbörjade jag den långa vandrinhen från nårdkap till Honningvåg... i sällskap av fåglar och Renar....

P.S. trevligt att det finns foto och naturintresserade här på Tornevall... kram på er.

/Peter

Comment

;-) Yes... Andenäs tillhör Vesterålen inte Lofoten... På Lofoten gjorde jag många långa nattliga promenader med min kamera... i ett helt människoöde landskap måste bara upplevas... rekommenderar en by som heter Å ön utanför som heter Rust lämnade jag därhän för nästa resa.... ska finnas massor med Lunnefåglar där...
                          Å är fint. Hela lofoten är fin. brukar hyra en fiskebåt som tar en ut till havs för fiske.. det är helt otroligt fint. fiska är kul men naturen är obeskrivlig..

Comment

när jag var vid själva Nordkap väntade jag tills alla besökare hade lämnat platsen så jag fick mina bilder vid en helt öde plats.... efteråt vid 3-tiden på natten påbörjade jag den långa vandrinhen från nårdkap till Honningvåg... i sällskap av fåglar och Renar....

P.S. trevligt att det finns foto och naturintresserade här på Tornevall... kram på er.

/Peter
                            ååååh va mysigt det lät... *suckar av längtan till naturen*

Comment

• Härligt att det finns någon som förstår upplevelsen. ska lägga upp fler bilder här....

Comment

• och så ett par bilder till
                                Attached Files

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X