haha jaa skulle då inte göra de.. never
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
Nordkap
ja och så en klassisk bild från själva Nordkap...Attached Files
- Comment
Comment
-
ja visst är det vackert där.. helt underbart. Lofoten är jag på varje år.. andenäs visst är det i vesterålen? *tycker mej minnas d*Originally posted by petervisJa blev helt förälskad i den vackra Naturen som Norge har att erbjuda.... väntar bara på ett tillfälle att få komma tillbaka till både nordkap och Lofoten..
- Comment
Comment
-
Helt rätt
;-) Yes... Andenäs tillhör Vesterålen inte Lofoten... På Lofoten gjorde jag många långa nattliga promenader med min kamera... i ett helt människoöde landskap måste bara upplevas... rekommenderar en by som heter Å ön utanför som heter Rust lämnade jag därhän för nästa resa.... ska finnas massor med Lunnefåglar där...
- Comment
Comment
-
Nordkap
när jag var vid själva Nordkap väntade jag tills alla besökare hade lämnat platsen så jag fick mina bilder vid en helt öde plats.... efteråt vid 3-tiden på natten påbörjade jag den långa vandrinhen från nårdkap till Honningvåg... i sällskap av fåglar och Renar....
P.S. trevligt att det finns foto och naturintresserade här på Tornevall... kram på er.
/Peter
- Comment
Comment
-
Å är fint. Hela lofoten är fin. brukar hyra en fiskebåt som tar en ut till havs för fiske.. det är helt otroligt fint. fiska är kul men naturen är obeskrivlig..Originally posted by petervis;-) Yes... Andenäs tillhör Vesterålen inte Lofoten... På Lofoten gjorde jag många långa nattliga promenader med min kamera... i ett helt människoöde landskap måste bara upplevas... rekommenderar en by som heter Å ön utanför som heter Rust lämnade jag därhän för nästa resa.... ska finnas massor med Lunnefåglar där...
- Comment
Comment
-
ååååh va mysigt det lät... *suckar av längtan till naturen*Originally posted by petervisnär jag var vid själva Nordkap väntade jag tills alla besökare hade lämnat platsen så jag fick mina bilder vid en helt öde plats.... efteråt vid 3-tiden på natten påbörjade jag den långa vandrinhen från nårdkap till Honningvåg... i sällskap av fåglar och Renar....
P.S. trevligt att det finns foto och naturintresserade här på Tornevall... kram på er.
/Peter
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Tack för du dela med dej o välkommen hit

Comment