Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by petervis
    Härligt att det finns någon som förstår upplevelsen. ska lägga upp fler bilder här....
    kul att det kommer in nån som känner som jag..
    lägg gärna upp fler bilder.. hade också kunnat göra det iofs..

Comment

• ...och några till
      Attached Files

Comment

...och några till
        är det du som fotat bilderna?

hmm den mittersta bilden? den med husen.. var är den fotad? (hoppas du minns det)

Comment

• ..här är en med mycket Norge-känsla från andenäs
          Attached Files

Comment

• Originally posted by Lillesyrran
            är det du som fotat bilderna?

hmm den mittersta bilden? den med husen.. var är den fotad? (hoppas du minns det)
            .....om jag minns rätt så är det i byn Å ..eller i en av de följande byarna när man vandrar uppåt i Lofoten längs kusten.
            visst är det vackert... som en tavla...
            p.s. ja det är jag som har fotograferat samtliga bilder (finns på dia) för att bevaras för framtiden... (litar ej på den digitala lagringstekniken) ..än...

Comment

.....om jag minns rätt så är det i byn Å ..eller i en av de följande byarna när man vandrar uppåt i Lofoten längs kusten.
              visst är det vackert... som en tavla...
              p.s. ja det är jag som har fotograferat samtliga bilder (finns på dia) för att bevaras för framtiden... (litar ej på den digitala lagringstekniken) ..än...
              byarna är ju väldigt likadana.. ja det är så vackert där. får såna känlsor i mej när jag ser dina bilder och bara längtar tillbaka. har vart där i tre år i rad nu. jobbigt bara med färjorna... :/ fast det är ganska mysigt det med och stå på däck om vädret tillåter.. men det är så jobbig väntan ..helst om dom hunnit sluta gå så ofta som dom gör under sommartid..

Comment

byarna är ju väldigt likadana.. ja det är så vackert där. får såna känlsor i mej när jag ser dina bilder och bara längtar tillbaka. har vart där i tre år i rad nu. jobbigt bara med färjorna... :/ fast det är ganska mysigt det med och stå på däck om vädret tillåter.. men det är så jobbig väntan ..helst om dom hunnit sluta gå så ofta som dom gör under sommartid..
                Ja det är bara att njuta... tog färjan från Bodö till lofoten sent på kvällen träffade en Tjej från tyskland och en kille från Frankrike på båten... vi hade sedan mitt i natten sällskap från färjeläget på väg till Å den franska killen gav upp efter en halvtimmes vandring men med allt vackert runtomkring sig går det bara inte att sova...

Jag har bara hunnit vara där en gång men måste tillbaka.... jag köpte en 2-veckors flygbiljett på Wideröe och kunde på så vis röra mig snabbt mellan områdena jag ville utforska.... detta kan jag verkligen rekommendera... var inte heller dyrt...

Comment

Ja det är bara att njuta... tog färjan från Bodö till lofoten sent på kvällen träffade en Tjej från tyskland och en kille från Frankrike på båten... vi hade sedan mitt i natten sällskap från färjeläget på väg till Å den franska killen gav upp efter en halvtimmes vandring men med allt vackert runtomkring sig går det bara inte att sova...

Jag har bara hunnit vara där en gång men måste tillbaka.... jag köpte en 2-veckors flygbiljett på Wideröe och kunde på så vis röra mig snabbt mellan områdena jag ville utforska.... detta kan jag verkligen rekommendera... var inte heller dyrt...
                  härligt! jag bilade i lofoten.. kom dit jag ville hela tiden. men då bor ju min dotters faster där också ganska lätt då när man har nånstans att bo osv.

Comment

• ..några till innan det är läggdags...
                    Attached Files

Comment

härligt! jag bilade i lofoten.. kom dit jag ville hela tiden. men då bor ju min dotters faster där också ganska lätt då när man har nånstans att bo osv.
                      ...nu blir jag avis...
                      ....ja sådana kontakter skulle man vilja ha i Norge:razz:

Comment

• ...lite sällskap fick man på sin vandringstur....
                        Attached Files

Comment

...nu blir jag avis...
                          ....ja sådana kontakter skulle man vilja ha i Norge:razz:
                          hehe kan ju även tillägga att jag har en faster inte långt från nordkap

Comment

• ...och ett självporträtt med bildbevis....
                            Attached Files

Comment

...och ett självporträtt med bildbevis....
                              jasså .. bildbevis? vem säger att det är du då? *leeeer*

Comment

hehe kan ju även tillägga att jag har en faster inte långt från nordkap
                                känner du igen denna bild från "insidan" av anläggningen vid Nordkap?
                                Attached Files

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X