Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: VÅRA EGNA Bilder!

Originally posted by Villeparisis View Post
    Fast om jag kommer på forumträffen så måste jag ju oundvikligen visa upp mig.
    Ja, om du inte vill gå med påse på huvet.

Vilka gäller det egentligen ? De jag inte har något alls minne av att jag sett deras bilder är Bria och Gason men faktiskt har åtminstone vid något enstaka tillfälle övriga visat upp sig.
    Bria tror jag jag sett fast på Gropen men icke Gason.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
      Har det redan gått 2 mån? Men så söt och glad hon är.
      Japp den 19:e blev hon 2 mån. Tiden går så snabbt.
      Glad är hon.. flinar ofta. Väldigt sällan hon är lessen.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
        Japp den 19:e blev hon 2 mån. Tiden går så snabbt.
        Glad är hon.. flinar ofta. Väldigt sällan hon är lessen.
        Gullegullenufs....*killar henne under hakan*

Och mitt barnbarn Rasmus fyller 4 år på onsdag...då ska jag på kalas.
        Han hade en önslista när han var här i lördags...han vill ha en pool.....en riktig pool....Är dem inte söta dem små...???

Och så sa han:Farmor får dina katter några kattungar snart...och så sken han som en sol.. han fattar inte att dem är gamla och inte kan få några kattungar.....hihi, Och så är dem ju kastrerade för 13 och 14 år sen. Men den dikossionen gick jag inte in på. Han vill ha kattungar....
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
          Gullegullenufs....*killar henne under hakan*

Och mitt barnbarn Rasmus fyller 4 år på onsdag...då ska jag på kalas.
          Han hade en önslista när han var här i lördags...han vill ha en pool.....en riktig pool....Är dem inte söta dem små...???

Och så sa han:Farmor får dina katter några kattungar snart...och så sken han som en sol.. han fattar inte att dem är gamla och inte kan få några kattungar.....hihi, Och så är dem ju kastrerade för 13 och 14 år sen. Men den dikossionen gick jag inte in på. Han vill ha kattungar....
          Alisia är bara så härlig. På ett av fotona har hon upptäckt sin vänstra hand.
          Din Rasmus är så söt.. gratta honom från mig med. Om han nu gärna vill ha en kattunge, är det inget ni kan tänka er att han kan få i present?? Fast det är förstås upp till mamma o pappa att bestämma.

Comment

Ville är så söt att någon påse ska han inte använda.

Comment

Vilka gäller det egentligen ? De jag inte har något alls minne av att jag sett deras bilder är Bria och Gason men faktiskt har åtminstone vid något enstaka tillfälle övriga visat upp sig.
              Jag har faktiskt haft bilder på mig postade. Fast det är ganska länge sedan, senast var nog drygt ett år sedan ungefär.
              Det är kanske dags för en repris med lite semesterbilder till alla intresserade.
              Alla ointresserade får blunda en stund.
              Attached Files
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                Jag har faktiskt haft bilder på mig postade. Fast det är ganska länge sedan, senast var nog drygt ett år sedan ungefär.
                Det är kanske dags för en repris med lite semesterbilder till alla intresserade.
                Vilka vackra bilder det är sevärt Gason. Men en bild tror jag att jag har sett.
                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Tack för titten, säger som Agge att det var sevärt!!!
                  Men bron (du gick på eller någon annan) såg ruskig ut, men den var säkert ok? Gick ni över den? Vart är bilderna ifrån?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Ville är så söt att någon påse ska han inte använda.
                    Hoppas jag inte!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Agge View Post
                      Vilka vackra bilder det är sevärt Gason. Men en bild tror jag att jag har sett.
                      Det har du säkert Agge, en del av bilderna har varit med förut.

Tack för titten, säger som Agge att det var sevärt!!!
                      Men bron (du gick på eller någon annan) såg ruskig ut, men den var säkert ok? Gick ni över den? Vart är bilderna ifrån?
                      Visst gick vi över den. Alternativet är att simma över vattnet och det vill man garanterat inte göra. Det är en lätt nervös och höjdrädd gason som klättrar på bron.
                      Det finns en hel del liknande broar och man kan väl säga att de är relativt säkra, om man tar det lite försiktigt.

Bilderna är från 20 mil vandringen år 2002 i fjällen runt svensk/norska gränsen i höjd med Kiruna.
                      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Det har du säkert Agge, en del av bilderna har varit med förut.

Visst gick vi över den. Alternativet är att simma över vattnet och det vill man garanterat inte göra. Det är en lätt nervös och höjdrädd gason som klättrar på bron.
                        Det finns en hel del liknande broar och man kan väl säga att de är relativt säkra, om man tar det lite försiktigt.

Bilderna är från 20 mil vandringen år 2002 i fjällen runt svensk/norska gränsen i höjd med Kiruna.
                        Ahaaa, anade nästan det var någon stans där. Ja, jisses jag hade ju aldrig vågat klättra över den med min höjdskräck och min respekt för vatten.
                        Men hur länge tog det att vandra runt i 20 mil då? Vad duktig du är....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Alisia är bara så härlig. På ett av fotona har hon upptäckt sin vänstra hand.
                          Din Rasmus är så söt.. gratta honom från mig med. Om han nu gärna vill ha en kattunge, är det inget ni kan tänka er att han kan få i present?? Fast det är förstås upp till mamma o pappa att bestämma.
                          Tyvärr så är min son så alllergisk..mot hund och katt.
                          Men dem har fågel (Lillan), fiskar och en vattensköldpadda (Jocke) hemma hos sig.

Comment

Fiina bilder Gason....
                            Jaha den med ljus mössa på träffen är du..hehe

Comment

Passar på att lägga in några bilder sen igår på bla min systerdotters son och mina barnbarn.
                              Attached Files

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Bria tror jag jag sett fast på Gropen men icke Gason.

Eller så får jag väl ta till de här lösskägget och lösnäsdan jag pratade om i förra vecakn.
                                Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X