Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Jag vet inte vad ni pratar om för film....Originally posted by Fjällis View PostVisste väl det jag

Men tjejer.....var är bilderna???

Jag skulle ju dokumentera min midsaommarafton.....det har jag gjort. Men Jag orkar inte sätta in dem och greja idag...
för ont....
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Vi väntar...jag kanske också lägger in några sen i går. Får se hur jag gör.Originally posted by kattmamman View PostJag vet inte vad ni pratar om för film....

Jag skulle ju dokumentera min midsaommarafton.....det har jag gjort. Men Jag orkar inte sätta in dem och greja idag...
för ont....
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Vi pratar om filmen Vertigo. Vet inte vad den heter på svanska. Kanske samma..Originally posted by kattmamman View PostJag vet inte vad ni pratar om för film....

för ont....
Bilderna kommer, vad det lider. Men som alltid hade jag strålande tur och lyckades undvika att fasta på bild.
- Comment
Comment
-
Samma tur har jag nu på äldre dar,jag försöker alltid se till att det e jag som håller i kameran när vi ska någonstans..Originally posted by Fjällis View PostVi pratar om filmen Vertigo. Vet inte vad den heter på svanska. Kanske samma..
Bilderna kommer, vad det lider. Men som alltid hade jag strålande tur och lyckades undvika att fasta på bild.

vertigo,känner jag igen..men minns inte alls vad det är för film.
- Comment
Comment
-
Som mig då.. Jag har ingen digitalkamera men ser till o vara den som "lånar" jäntans när det gäller. På så vis slipper jag vara med på bild..Originally posted by starfriend View PostSamma tur har jag nu på äldre dar,jag försöker alltid se till att det e jag som håller i kameran när vi ska någonstans..
vertigo,känner jag igen..men minns inte alls vad det är för film.
Vertigo har med höjder o göra.. men jag minns inte exakt vad den handlar om. Ville lade in en länk till filmen, men den ligger på sida 2 tror jag.
- Comment
Comment
-
Hehe samma här....min diskbild var helt oväntad. Plötsligt blixtrade det till så jag hoppade bakåt. Första bilden på mig i kameran.Originally posted by Fjällis View PostSom mig då.. Jag har ingen digitalkamera men ser till o vara den som "lånar" jäntans när det gäller. På så vis slipper jag vara med på bild..
Vertigo har med höjder o göra.. men jag minns inte exakt vad den handlar om. Ville lade in en länk till filmen, men den ligger på sida 2 tror jag.
Nä nån höjdfilm vill jag nog inte se.....
Ser hellre bebisar, midsommar och katter...
Eller varför inte min sons lilla Pippi...LILLAN heter hon.Attached FilesJag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Kul o se bild på dig.. Och blir man överrunplad då fastnar man på plåten..Originally posted by kattmamman View PostHehe samma här....min diskbild var helt oväntad. Plötsligt blixtrade det till så jag hoppade bakåt. Första bilden på mig i kameran.
Nä nån höjdfilm vill jag nog inte se.....
Ser hellre bebisar, midsommar och katter...
Eller varför inte min sons lilla Pippi...LILLAN heter hon.
Jag ser gärna bild på er alla, men vill inte själv vara med på bild.
Så söt pippin är..
Bilder från midsommar kommer. Några få..
- Comment
Comment
-
Det där är orättvist ju. Jag vill ha en färsking på dej.Originally posted by Fjällis View PostKul o se bild på dig.. Och blir man överrunplad då fastnar man på plåten..
Jag ser gärna bild på er alla, men vill inte själv vara med på bild.
Så söt pippin är..
Bilder från midsommar kommer. Några få..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Fanns ju en länk ovan.Originally posted by kattmamman View PostJag vet inte vad ni pratar om för film....

för ont....
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment

Comment