Originally posted by alice
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Håller med, och sen finns det ju dom som bara överger sina katter så att dom blir hemlösa. Ganska hemskt det med. Finns en katt som är hemlös här i området där jag bor som tyr sig till mig. Den har stora tovor under magen. Ger den mat ibland och har små prat och gosstunder med den. Det är världens goaste katt. Här är en bild på den..(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
-
-
Originally posted by SimsalabimHåller med, och sen finns det ju dom som bara överger sina katter så att dom blir hemlösa. Ganska hemskt det med. Finns en katt som är hemlös här i området där jag bor som tyr sig till mig. Den har stora tovor under magen. Ger den mat ibland och har små prat och gosstunder med den. Det är världens goaste katt. Här är en bild på den..Originally posted by aliceHur f.n kan man sparka ett stackars litet värnlöst djur..HATAR alla jävla idioter.

Å så gullig, stackars liten!
Tur att den har dej i alla fall, Simsan! Ser ut att vara en sådan ras som behöver pälsvård ibland. Hoppas att den får ett hem innan vintern kommer...
Blir så ledsen över övergivna katter, vet själv inte hur många jag tagit hand om och lämnat på katthem
Och vissa av dom har minsann farit verkligt illa... Man blir så arg!
Brukar se till att jag får hälsa på dom i deras nya hem sen och alla har fått det jättebra!
- Comment
Comment
-
Re: Murre
Vad söt den var....påminner om Marvin faktiskt.Originally posted by FjälltjejenNågra som ville se ett kort på våran f.d. katt Murre.
Marvin har ett vitt sträck över nosen...
Annars ganska lik min.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
[quote="puuri"]Hur kommer sej detta dåOriginally posted by FjälltjejenHjulen rör sig inte.
När man tittar på ett ställe händer inget,
men om man tittar runt lite så rör dom på sig!!!
[/quote
ögonen som rör sig o spelar hjärnan ett spratt!!
- Comment
Comment
-
Tycker jag också.Originally posted by aliceKan vi inte få se en bild på din pärla härinna Volvo...jag menar just på din volvo
vore kul att se på din heta kärlek 

Och medans vi väntar på en sådan så skickar jag en..Attached Files-
- Comment
Comment

Comment