Originally posted by puuri
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Men även GALEN skulle ja sätta upp min foton här hahahaha aldrig!!!Originally posted by TMMNu finns ett persongalleri upprättat också. Och vill man ha egna "unika" fotoalbum så ropar man lite på mig så får ni ett alldeles eget.Originally posted by TronicTMM e smart han!! 8)
- Comment
Comment
-
Tja, det finns väl alltid nån som vill presentera sig med foto - eller nåt annat personligt. Möjligheten ska iallafall finnas för de som vill.Originally posted by TronicMen även GALEN skulle ja sätta upp min foton här hahahaha aldrig!!!-
- Comment
Comment
-
ojojoj ta de inte så hårt busar bara me dig heheheOriginally posted by TMMTja, det finns väl alltid nån som vill presentera sig med foto - eller nåt annat personligt. Möjligheten ska iallafall finnas för de som vill.Originally posted by TronicMen även GALEN skulle ja sätta upp min foton här hahahaha aldrig!!!
- Comment
Comment
-
Jag tar det inte hårt, jag försöker bara upplysa omvärlden att det finns en möjlighet att lagra foton nånstans.Originally posted by Tronicojojoj ta de inte så hårt busar bara me dig heheheOriginally posted by TMMTja, det finns väl alltid nån som vill presentera sig med foto - eller nåt annat personligt. Möjligheten ska iallafall finnas för de som vill.Originally posted by TronicMen även GALEN skulle ja sätta upp min foton här hahahaha aldrig!!!
-
- Comment
Comment
-
meh va inte så sur bara skämta ju!!Originally posted by TMMJag tar det inte hårt, jag försöker bara upplysa omvärlden att det finns en möjlighet att lagra foton nånstans.Originally posted by Tronicojojoj ta de inte så hårt busar bara me dig heheheOriginally posted by TMMTja, det finns väl alltid nån som vill presentera sig med foto - eller nåt annat personligt. Möjligheten ska iallafall finnas för de som vill.Originally posted by TronicMen även GALEN skulle ja sätta upp min foton här hahahaha aldrig!!!

- Comment
Comment
-
Nu är det ju du som tar det hårt.Originally posted by Tronicmeh va inte så sur bara skämta ju!!Originally posted by TMMJag tar det inte hårt, jag försöker bara upplysa omvärlden att det finns en möjlighet att lagra foton nånstans.
-
- Comment
Comment
-
tar de hårt du e ju störd!!!Originally posted by TMMNu är det ju du som tar det hårt.Originally posted by Tronicmeh va inte så sur bara skämta ju!!Originally posted by TMMJag tar det inte hårt, jag försöker bara upplysa omvärlden att det finns en möjlighet att lagra foton nånstans.

- Comment
Comment
-
Jätte bra tänkt! Ofta man letar efter den faktiskt.Originally posted by TMMSen alldeles nyss nästan. Jag tror det är många fler än jag som brukar leta efter den här tråden ganska ofta eftersom den innehåller lite bilder på både den ena och den andra här, så jag tänkte - jag klistrar den.Originally posted by puurisen när blev den här tråden klistrad?
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Tronic, bara lugn.Originally posted by Tronictar de hårt du e ju störd!!!Originally posted by TMMNu är det ju du som tar det hårt.Originally posted by Tronicmeh va inte så sur bara skämta ju!!Originally posted by TMMJag tar det inte hårt, jag försöker bara upplysa omvärlden att det finns en möjlighet att lagra foton nånstans.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Comment