Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Det är år de slutar så sent. Min dotter fyller den 10 juni. Och hon blir alltid sur när hon har fyllt efter skolan. Det gjorde hon iof i år oxå men det är grundskolan som slutar på fredag. Det blir så när man har börjat en vecka senare än andra.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Då hade jag inte helt fel.Originally posted by Villeparisis View PostJa de tiderna hörs mer begripliga.

I höst ska eleverna i Gävle även börja en vecka tidigare.Originally posted by Agge View PostDet är år de slutar så sent. Min dotter fyller den 10 juni. Och hon blir alltid sur när hon har fyllt efter skolan. Det gjorde hon iof i år oxå men det är grundskolan som slutar på fredag. Det blir så när man har börjat en vecka senare än andra.
- Comment
Comment
-
-
-
Vad roligt......jag vet vad du väntade på igår. Skönt att sonen kommerOriginally posted by kattmamman View PostOm fyra timmar kommer min son med familj, så ska vi grilla kycklingben..bakad potatis....och annat gott till.

Hela familjen kommer...inklusive Rasmus.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Originally posted by Agge View PostVad roligt......jag vet vad du väntade på igår. Skönt att sonen kommer
jag får stänga in katterna i sovrummet....Rasmus fattar inte varför dem inte vill komma fram från under sängen???
Förklara födda vildkatter för en 3-åring??Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Ha det jättemys och rå om dina nära och kära nu.Originally posted by kattmamman View PostOm fyra timmar kommer min son med familj, så ska vi grilla kycklingben..bakad potatis....och annat gott till.

Hela familjen kommer...inklusive Rasmus.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Älskar luckor/ dörrar med speglar. *eller vad de kallas*

Comment