Originally posted by Lexie
God morron
Collapse
X
-
Ja, låter som perfekt väder för cupen. Var det idag ni skulle grilla sedan?Originally posted by FjälltjejenHar du sol ? Här ärdet lite grått. Riktigt bra väder för fotbollscupen. Måste ner dit till 11.00 *suck* Sen blir man kvar hela dan.Originally posted by LexieGomorron!Originally posted by Fjälltjejen
Godmorgon !
Är det inte dags att vakna ..
Visst är det det! Solen skiner lite idag med och ganska varmt. Tar nog morronkaffet ute om en stund 8)
Comment
-
Cupen är uppgjord så att alla vi föräldrar ställer opp. Så mellan 11 - 13.00 ska jag och en annan stå i grillen. En stor grill som står utomhus. Tur det är lite mulet, annars hade det blivit varmt att stå vid den.Originally posted by LexieJa, låter som perfekt väder för cupen. Var det idag ni skulle grilla sedan?Originally posted by FjälltjejenHar du sol ? Här ärdet lite grått. Riktigt bra väder för fotbollscupen. Måste ner dit till 11.00 *suck* Sen blir man kvar hela dan.Originally posted by LexieGomorron!Originally posted by Fjälltjejen
Godmorgon !
Visst är det det! Solen skiner lite idag med och ganska varmt. Tar nog morronkaffet ute om en stund 8)
Comment
-
Ha en riktigt bra dag! Ses sen och kramOriginally posted by FjälltjejenCupen är uppgjord så att alla vi föräldrar ställer opp. Så mellan 11 - 13.00 ska jag och en annan stå i grillen. En stor grill som står utomhus. Tur det är lite mulet, annars hade det blivit varmt att stå vid den.Originally posted by LexieJa, låter som perfekt väder för cupen. Var det idag ni skulle grilla sedan?Originally posted by FjälltjejenHar du sol ? Här ärdet lite grått. Riktigt bra väder för fotbollscupen. Måste ner dit till 11.00 *suck* Sen blir man kvar hela dan.Originally posted by LexieGomorron!Originally posted by Fjälltjejen
Godmorgon !
Comment
-
gomorron....
nu skall jag pysa å njuta av värmen UTE !
I am the TMM_h8R !!!
And that's why I love life ! =)- Quote
Comment

Comment