Originally posted by TequilaLady
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fråga Runedin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tack! Har sett receptet och det får nog bli det dåOriginally posted by Runedinnasi goareng...eller kinesiskt stekt ris...
recept finns här http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=10837
Comment
-
Jag har hört nu från flera håll att de ibland har tagit för givet att det varit kyckling men det visat sig varit quorn....
Har du ett riktigt bra, eller kanske ett par, exempel där nåt annat än kyckling verkligen smakar kyckling i textur och smak?________
____
Comment
-
Originally posted by RunedinFråga Runedin tråden har tyvärr stängt...
..oki..för alltid lr bara ikväll?Varför?

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment
-
detta är en fråga jag också vill ha svar på.. eftersom Dukisen är allergisk mot fågel medans jag hittat corn som alternativ så att han åtminstone kan få en hint om hur kyckling smakar. - Rune- har du samma erfarenhet av corn?Originally posted by DukeJag har hört nu från flera håll att de ibland har tagit för givet att det varit kyckling men det visat sig varit quorn....
Har du ett riktigt bra, eller kanske ett par, exempel där nåt annat än kyckling verkligen smakar kyckling i textur och smak?" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
Comment
-
*låtsas va Rune ikväll*Originally posted by Pacifierdetta är en fråga jag också vill ha svar på.. eftersom Dukisen är allergisk mot fågel medans jag hittat corn som alternativ så att han åtminstone kan få en hint om hur kyckling smakar. - Rune- har du samma erfarenhet av corn?
Ja,jag tycker att Quorn är ett utmärkt alternativ till kyckling,speciellt de där fina filérna de har,å så marinerar man de..
..så kan kycklingen t om slänga sig i väggen..
Smakar mer kyckling än kycklingen själv,är nytigare,å går tok snabbt att tillaga..Bara bra!!
Ska bli ql vad en riktig kock sen tycker..Rune alltså..
Skorpan har han jobbat hårt?Hm.ja då får han väl vila från oss lite då..
..Men kanske inte så länge..påskmat e bäst....under påsken..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Comment

Comment