Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mellon
    Hehe, såklart. That must be it

Comment

Originally posted by LeCot
      Vill du spela? Isf vet jag var vi kan spela utan att du behöver pynta ett dajm Däremot so kan du vinna några cent om du kommer 1,2,3/10

Comment

Vill du spela? Isf vet jag var vi kan spela utan att du behöver pynta ett dajm Däremot so kan du vinna några cent om du kommer 1,2,3/10
        jag vill gärna spela......heter lecot där med så klart och jag spelar för play money endast.....iaf än så länge.......

Comment

Mellon....en träff på micro nivån på bettson kankse?....01.15 ????.....

Comment

jag vill gärna spela......heter lecot där med så klart och jag spelar för play money endast.....iaf än så länge.......
            Oki, men här kan du spela gratis på 10-mannabord och ändå vinna lite startkapital

http://www.everestpoker.com/?l=sv

Comment

Oki, men här kan du spela gratis på 10-mannabord och ändå vinna lite startkapital

http://www.everestpoker.com/?l=sv
              jo...men trivs enna på bettson ja........

Comment

jo...men trivs enna på bettson ja........
                Man måste våga utforska vyerna (som det så fint heter)
                Inte för att jag inte tror att Bettson är bra, men jag har inte haft lust att regga mig där. Dels pga han den fule jäkeln med cigarr i reklamen

Comment

Man måste våga utforska vyerna (som det så fint heter)
                  Inte för att jag inte tror att Bettson är bra, men jag har inte haft lust att regga mig där. Dels pga han den fule jäkeln med cigarr i reklamen
                  Jag förstår.....LeCots rykte har nått även de andra mindre prominenta spelborden....jag slickar mej om läpparna om besöker er andra när jag är färdig med bettsons blötdjur...........

Comment

Jag förstår.....LeCots rykte har nått även de andra mindre prominenta spelborden....jag slickar mej om läpparna om besöker er andra när jag är färdig med bettsons blötdjur...........
                    Ingen brådska Jag tänkte bara att kanske du och andra iaf ville ha någonting o spela om. Själv så spelar jag sällan på Everest då det är så många (främst latinamerikaner) som inte kan spelet. Tex hålstegar synar vilket bet som helst och A2 spelas som om att det vore den bästa handen i världen osv.

Comment

Visst kan A,2 vara en bra hand beroende på position.

Comment

Har under hela det här året underat varför ingen startat någon speciell pokertråd men tanke på hur otroligt poppis det verkar vara i breda lager nuförtiden.
                        Och som synes nu när den kom var det snabbt flera som skrev i den.
                        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis
                          Har under hela det här året underat varför ingen startat någon speciell pokertråd men tanke på hur otroligt poppis det verkar vara i breda lager nuförtiden.
                          Och som synes nu när den kom var det snabbt flera som skrev i den.
                          Trodde ändå att tråden skulle bli ännu mera poppis.

Comment

Konstigt det är så lite aktivitet här med tanke på hur mycket poker det annars är överallt.
                            Skall nog starta en ny mera allmänt hållen pokertråd.
                            Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis
                              Konstigt det är så lite aktivitet här med tanke på hur mycket poker det annars är överallt.
                              Skall nog starta en ny mera allmänt hållen pokertråd.
                              tja kanske det.

Comment

SnowFlake.......?...hihihi

Hmmm .. vad skrattar du åt? Jag tror jag varit uppe i 7 900 som mest, men nu är jag på 5 300 ....... och det var på Betsson. Eh kan vi ta spelandet imorgon, är inte i form just nu....

Jag kollade med support på Betsson och dom sa att om jag ville spela med nån jag kände så måste jag ordna ett privat bord.........
                                Last edited by snowflake; 2005-11-12, 11:19.
                                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X