Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LeCot
    Absolut!!..... ......vinka så drar vi till Bettson......
    Då sticker jag med.. egentligen borde vi utmana Mellon.. först till 3
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
      Då sticker jag med.. egentligen borde vi utmana Mellon.. först till 3
      håller med.....

Comment

Tackar SnowFlake för en jätte trevlig kväll vid pokerbordet.......jag uppskattar verkligen våra stunder där Snow.......

Comment

Tackar SnowFlake för en jätte trevlig kväll vid pokerbordet.......jag uppskattar verkligen våra stunder där Snow.......
          Jag säger detsamma, har haft skitkul... du slog mig igen ..... flera gånger. Hmm.. tror det är dax för dig att börja spela på medium nu Cotten
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
            Jag säger detsamma, har haft skitkul... du slog mig igen ..... flera gånger. Hmm.. tror det är dax för dig att börja spela på medium nu Cotten
            Nåja...du vann över mej oxå...... ...kan varmt rekommendera micronivån.......

Comment

ja då var man på G igen......

Comment

ja då var man på G igen......
                Vill du ha sällskap vid bordet?

Comment

Mitt enda råd som jag kan ge er är o spela pengarna på dom låga borden. Att placera pengar rätt är inte lätt...och det är precis det som ni kommer o ställas inför. Alla marker ni satsar är = eran framtid runt bordet, och övrig framtid också för den delen
                  Last edited by Mellon; 2005-12-13, 17:18.

Comment

Efterlysning !

Sökes....Pokerkompisar......vilka e duktiga på tornevalls.se....?......jo Snowflake,Skorpan och Mellon.......vad sägs om fredag?.....sugna att få pisk av mej........ ?
                    Last edited by LeCot; 2005-12-15, 23:08.

Comment

• Originally posted by LeCot
                      Sökes....Pokerkompisar......vilka e duktiga på tornevalls.se....?......jo Snowflake,Skorpan och Mellon.......vad sägs om fredag?.....sugna att få pisk av mej........ ?
                      Jaha då var det fredag igen ........ och dax för lite fredagspisk av Cotten antar jag
                      Har gjort vissa förberedelser med en mjuk kudde på stolen...

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Jaha då var det fredag igen ........ och dax för lite fredagspisk av Cotten antar jag
                        Har gjort vissa förberedelser med en mjuk kudde på stolen...
                        Hihihi.....säg till när du vill spela.....

Comment

Hihihi.....säg till när du vill spela.....
                          När du vill!!

Comment

• Originally posted by snowflake
                            När du vill!!
                            jag e redan på plats .....kitty Hawk/micro

Comment

jag e redan på plats .....kitty Hawk/micro
                              Hmmm.. micro..vad förvånad jag blev Ok då kommer jag.....

Comment

• Nu borta för annat Snow......kommer in senare. Kanske mer kort..?..för det var enna segt nu.....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X