Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fräckisar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Fräckisar!

.......dom va skojjsiga simsan

Comment

Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors
      frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter en
      grundlig
      undersökning säger doktorn:
      - Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt
      din penis
      har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.
      Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen:
      - Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel. Den
      går ut på
      att man implanterar musklerna från en elefantungens snabel i
      penis.

Mannen tänker över saken och säger så:

-Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra
      mig för
      evigheter om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!

Så läkaren utför ingreppet och allt går som
      planerat.

Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en
      restaurang för
      att fira sin nya utrustning. När de sitter till bords, känner han
      hur det
      rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont. För att
      dämpa
      smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen.

Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och
      greppar en
      källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner
      ner i byxorna
      igen.

- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du
      göra det
      igen?

Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:

- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en fralla till i
      röven!

sigpic

Comment

En man kommer in i en affär och förklarar för den kvinnliga expediten att han är där för att köpa tamponger till sin fru. Expediten säger till honom att dom finns längst ner i affären. Mannen tackar och går ner till det ställe tampongerna fanns.
        Några minuter senare kommer mannen tillbaka med en stor påse bomull och vill betala.
        Den kvinnliga expediten frågar undrande:
        - Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru?
        Då svarade mannen:
        - Du förstår det är så här, att igår när jag bad min fru att köpa en limpa cigaretter, kom hon hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, så ska fan hon också få göra det!!

sigpic

Comment

Mannen kommer hem efter jobbet och finner sin hustru spritt språngande naken i tamburen.
          - Är du helt från vettet? Ska du verkligen gå ut så där?
          - Det är en demonstration. Jag ska minsann visa hela stan att jag inte får några pengar av dej för att köpa kläder!
          - Så du tänker gå hela Slottsgatan fram utan en enda tråd på hela kroppen?
          - Jajamensan!
          - Över Stortorget och in på Drottninggatan?
          - Absolut!
          - OCH FÖRBI POSTEN?
          - Det kan du lita på!
          - Då kan du väl vara bussig och lägga på det här brevet åt mej!

Comment

En kvinna låg sedan flera månader i koma. Sköterskorna i hennes rum såg till att tvätta och bada henne regelbundet. En dag när en av dem tvättade hennes privata delar noterade sköterskan att det gav en liten liten respons på monitorn när hon rörde kvinnan. Sköterskan provade igen och jo verkligen, kvinnan rörde sig faktiskt. De tillkallade hennes man och förklarade för honom vad som hänt och sa: "Hur galet det här än låter så kanske lite oralsex kan vara rätt metod att väcka henne ur koman."

Hennes man var mycket skeptisk men sköterskorna försäkrade honom att de skulle dra för draperierna och stänga rummet för att de skulle få vara ensamma. Maken gick till slut, om än lite motvilligt, med på det och gick i kvinnans rum.
            Efter några minuter planade kvinnans hjärtslag på monitorn ut helt. Ingen hjärtaktivitet alls. Sköterskorna rusade in i rummet och skrek: -"Vad hände? Vad hände?"
            Mannen svarade "Jag vet inte, hon kanske kvävdes."

Comment

Storbonden skulle åka till lanthandeln för att köpa bröd, och på vägen dit ser han att grannbondens piga är på väg på samma håll. Eftersom hans manlighet påminner honom om att hon är något av det vackraste han sett, så stannar han och erbjuder henne skjuts men blir nobbad. Senare, framme vid lanthandeln, när det börjar dra ihop sej för hemfärd, springer han på henne igen. Precis i samma ögonblick bryter ett fruktansvärt åskväder lös och regnet bara vräker ner. Han tar chansen igen och frågar om hon vill ha skjuts hem. Den här gången svarar pigan tacksamt ja.
              Halvvägs hem så bär det sej inte bättre än att blixten slår ner mitt i skallen på den stackars hästen som faller ner död. Storbonden och pigan lägger sig under vagnen för att få skydd mot regnet. När de legat där en stund så kan han inte hålla sig längre utan tar fram sin mojäng ur byxorna och säger till pigan:
              - Har du sett en sån här någon gång?
              - Nej... svarar pigan osäker.
              - Den kallas för penis.
              - Jaha, och vad har man den till då?
              - Man stoppar in den i någon, och på så sätt kan man skapa nytt liv.
              Pigan skiner plötsligt upp och utbrister:
              - Men ta då och stoppa upp den där mojängen i röven på hästen, så att vi kommer härifrån någon gång!

2:
              sigpic

Comment

Ett svenskt par reste ner till Mallorca på solsemester. När dom låg där på stranden och kände de behagliga vågorna skölja över sej, råkade en liten krabba sköljas in i kvinnans sköte. Panik utbröt och dom for huvudstupa till akuten. En läkare försökte få ut krabban, men hur han än gjorde så lyckades han inte pilla ut den. Så han bestämde sig för att försöka lura ut den med hjälp av ett lockbete. Han bad maken att föra in sin penis. När han sedan kände att krabban tog tag i den skulle han dra ut den snabbt som ögat. Mannen vägrade dock blankt att agera lockbete, och till slut blev det läkaren själv som fick stå för betet. Han började mycket försiktigt, och kände sig varsamt fram. Men när ingenting hände blev hans stötar alltmer våldsamma och till slut skrek han i frustration rakt ut:
                - Jag kanske inte får ut den jäveln, men jag kan i alla fall krossa honom!

sigpic

Comment

Det var den här killen som verkligen tog hand om sin kropp. Han tränade regelbundet, lyfte skrot och joggade varje dag.
                  En morgon då han studerade sin solbrända kropp, upptäckte han att
                  hans Petter Niklas var så vit och inte alls solbränd.
                  Han beslutade genast att göra något åt saken.
                  Han åkte ut till stranden, grävde ner hela sig,
                  förutom PN som stack upp ur sanden.
                  Två äldre damer kom gående längs stranden och tittade ner.
                  Den ena av dem sade:

Titta! När jag var 10 var jag rädd för den, när jag var 20, var jag
                  nyfiken på den, när jag var 30, njöt jag av den, när jag var 40
                  frågade jag efter den, då jag blev 50, betalade jag för den,
                  vid 60 bad jag om den, vid 70 hade jag glömt den och nu
                  då jag är 80, ja då växer den jäveln vilt!!!

Comment

Ville bara meddela att jag redan för lääänge sedan staretade en tråd i det här ämnet som ni kan se nedan.
                    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
                      Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe med långt grått skägg öppnar.

Den unga mannen säger:
                      - Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här? - Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
                      Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter
                      kommer jag att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig! - Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv.

Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen, och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
                      Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden. Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.

Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt på henne, utan smyger in i hennes rum, där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen. Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången, trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört eller märkt något.

När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på: "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET" Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?
                      Det var ju lite lamt. Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.

Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp: "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN" Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer, han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad, och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut genom fönstret efter stenen. Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken: "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE"
                      (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Johan och Maria kom underfund med att det enda sättet att få till en söndagssnabbis var att skicka ut deras tioårige son på balkongen för att rapportera vad som hände i grannskapet. Pojken började rapportera direkt när föräldrarna drog igång sina aktiviteter.
                        - En bil bogseras bort från parkeringen vid grannhuset. En ambulans körde just förbi.
                        Några minuter gick.
                        - Det verkar som grannarna Olsson har besök, Mathias kör omkring på en ny cykel och Sören Svensson med fru har sex.
                        Föräldrarna kom av sig ganska rejält och ropade:
                        - Hur kan du veta det?
                        - Deras son står också på balkongen.

Comment

Sent en kväll är två präster på väg till duschen. De tar av sig kläderna och hinner gå in i duschen innan de märker att tvålen är slut.

Fader John säger att han har tvålar på sitt rum. Eftersom rummet ligger nära så bryr han sig inte om att klä sig, utan går till rummet som Gud har skapat honom.

Han letar upp tvålen och går tillbaka med en tvål i varje hand.

Halvvägs genom hallen ser han tre nunnor komma emot honom. För att inte avslöja sig, så ställer han sig utefter väggen och försöker
                          likna en staty.

När nunnorna kommer fram till honom så stannar de till och kommenterar hur levande han ser ut.

Den första nunnan tar tag i hans mandom och drar. Detta gör honom så distraherad att han tappar en av tvålarna, varvid nunnan
                          utbrister:

- Åh, titta?. En tvålhållare!!

För att testa hennes teori gör den andra nunnan likadant, varvid han tappar även den andra tvålen.

Nu vill den tredje nunnan också
                          försöka. Hon drar en gång, sen två och tre gånger, men då inget händer så försöker hon några gånger till.

Sen utbrister hon: - Maria?.. Guds mor ? Handlotion också!!!

Comment

En ung blondin går förbi djurhandlaren och ser en stor groda i
                            fönstret med en lapp: Kan slicka mus, 500 kr.
                            Hon gick in för att höra mer och det slutar med att hon köper grodan.

När hon kommer hem sätter hon grodan på bordet och tar av sig byxorna men inget händer.
                            Hon ringer djurhandlaren som lovar att komma.
                            Efter en stund så kommer han in! genom dörren och ropar åt grodan:
                            "Nu är det tamej fan sista gången jag visar dig hur man gör!"

Comment

Askungen har nu fyllt 75 år.
                              Efter ett långt liv med prinsen, som nu är död, sitter hon ute på sin veranda en skön sommardag med sin han-katt som heter Bob.
                              Helt plötsligt uppenbarade sig hennes goda fe.
                              Askungen frågade:
                              - Min goda fe, vad gör du här efter alla dessa år?
                              Den goda fen svarade och sa:
                              - Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig.
                              Är det någonting som du önskar djupt inne i ditt hjärta?
                              Askungen blev något förvånad, men lycklig, medan hon tänkte....
                              Sedan sa hon: - Jag önskar att jag var rikare än jag kunde förstå.
                              Vips, så var hennes gungstol förvandlad till renaste guld.
                              Bob hennes trogna gamla katt, hoppade upp i hennes knä, han var lite skräckslagen.
                              - Tack min snälla fe, sa Askungen.
                              Fen svarade: - Det var väl det minsta jag kunde göra för dig.
                              - Vad vill du ha som din andra önskan Askungen ?
                              Askungen tittade ner på sin gamla, sköra kropp och sa:
                              - Jag önskar att jag var ung igen.
                              På en gång förvandlades hon till en ung skönhet.
                              Hon kände hur vigören kom tillbaka, som hade legat orörd i många år.
                              Då sa den goda fen:
                              - Du får EN önskan till, Askungen.
                              Askungen tittar på den förskrämda katten, och så säger hon:
                              - Kan du förvandla min katt Bob till en ung, snygg man?
                              Så stod BOB där, den tjusigaste unge man som hon någonsin hade sett. Han var så tjusig att fåglarna i skyn föll ner vid hans åsyn.
                              Den goda fen sa: - Ha det så bra i ditt nya liv !
                              Så försvann hon som en blixt i blått elektriskt sken.
                              Under ett par? minuter tittade Bob och Askungen varann djupt i ögonen.
                              Askungen satt som förstummad och beundrade denna urtjusiga karl.
                              Då gick Bob sakta fram till Askungen som satt i sin gyllene gungstol, han kramade henne med sina muskulösa starka armar. Han böjde sig och blåste lätt i hennes hår och viskade:
                              Nu ångrar du dig allt att du kastrerade mig...

Comment

När en mor passerade sin dotters stängda sovrumsdörr hörde hon ett
                                konstigt surrande ljud som verkade komma inifrån. Hon öppnade dörren och
                                fick se
                                sin dotter ge sig själv en riktig genomgång med en vibrator.
                                Chockerad frågade hon:

”Vad i hela friden sysslar du med?”

Dottern svarade:
                                ”Mamma, jag är 35 år gammal, ogift och det här är det närmaste en make
                                jag någonsin kommer att komma. Snälla, gå din väg och lämna mig i fred!”

Dagen efter gick pappan förbi och hörde samma surrande ljud komma från
                                dotterns stängda sovrumsdörr. När han steg in såg han sin dotter älska
                                passionerat med sin vibrator.

Han frågade bestört vad hon höll på med, varpå hon svarade:

”Pappa, jag
                                är 35 år gammal, ogift och det här är det närmaste en make jag någonsin
                                kommer att komma!!! Snälla, gå härifrån och lämna mig i fred!”

Några dagar senare kom frun hem från sin tur till ICA. När hon placerade
                                varorna på köksbänken så la hon märke till det där surrande ljudet
                                igen, men den här gången kom det från vardagsrummet. Hon gick in och fann
                                sin make sittandes på soffan och stirrandes på teven.
                                Vibratorn låg på sätet bredvid och surrade allt vad den kunde.

Frun frågade:
                                ”Vad i helvete sysslar du med?!?!”

Och maken svarade:
                                ”Jag tittar på fotbollsmatchen med min svärson.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X