Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fräckisar!
Collapse
X
-
Sv: Fräckisar!
Originally posted by Miss_Fortuna View PostJocke bliv väldigt pilsk en kväll och pesökte en lite lättfotad tjej,
tog med henne på sitt rum, väl där frågade hon vad han vill ha 69a missionär eller bakifrån. Jocke tänkte efter lite, så sa han 69a det tyckte han lät billigt och bra.
Så dom lade sej till rätta i sängen och satte igång,
men så visade det sej att hon hade ätit något olämtigt under dagen så hon fjärtade en gång två gånger och tredje gången så stod inte Jocke ut längre, utan han slängde henne ur sången och sa att 66 sånna till orkar jag inte med !!!!!

- Comment
Comment
-
Olle ville ligga med sin nya tjej och han bönade och stod i, men hon nobbade.
Så till sist gav hon med sig och sa:
- Du skall få komma in i mig en liten bit på lördag kväll!
Lördagskvällen kom och Olle påminde om löftet. Han fick tränga in en bit och då började flickan flåsa och viskade till Olle:
- Oj vad skönt, in med hela, den är jätteskön!
- Nej du, sa Olle. Du har träffat en kille som håller vad han lovar!!

sigpic
- Comment
Comment
-
Susan var i sen 30 års ålder och fortfarande ogift. Hon hade liksom bara svårt att träffa män. De män hon mot förmodan träffade visade sig vara skitstövlar. Till slut så bestämde hon sig att sätta in en annons i tidningen.
Hon skrev:
"Söker en man som inte kommer att slå mig, som inte kommer att lämna mig och som är bra i sängen."
Flera dar gick och hon hade inte fått något svar på annons. En dag när hon var nere i källaren och tvättade knackade det på dörren. Hon gick upp och öppnade dörren och där såg hon en man i rullstol som varken hade armar eller ben.
- Kan jag hjälpa dig? frågade hon.
- I'm the man in your dreams! Sa han.
Hon vart förvånad.
- VA?
- Jag läste din annons i tidiningen och jag är den perfekta mannen. Jag kan inte slå dig eftersom jag inte har några armar. Jag kan inte lämna dig eftersom jag inte har några ben.
- Men är du bra i sängen då? Frågade hon.
- Hur tror du JAG knackade på dörren då?!.

sigpic
- Comment
Comment
-
En man och en kvinna sitter bredvid varandra i förstaklasskupén på ett tåg. Mannen nyser, tar sedan fram sin penis och torkar av ollonet. Kvinnan tror knappt sina ögon, och försöker övertala sig själv att hon hallucinerar.
Ett par minuter passerar. Mannen nyser igen. Han tar återigen fram sin penis och torkar av ollonet. Kvinnan håller på att bli galen. Hon kan inte fatta att det existerar så plumpa människor. När det händer en tredje gång vänder hon sig mot mannen och säger:
- Vad är du för pervers typ egentligen?
Mannen svarar:
- Jag är ledsen damen, men jag lider av en sällsynt åkomma. Varje gång jag nyser så går det för mig.
- Oj, jag beklagar, svarar kvinnan. Men du måste medge att detta är mycket märkligt! Vad tar du för medicin?
Mannen kollar på henne och svarar:
- Jag sniffar peppar.

sigpic
- Comment
Comment
-
Det var en varm och solig dag på Kolmårdens djurpark. Hans och Anette,
ett par (från Uppsala) som varit gifta några år, är där och tittar på
alla djuren. Hon bär en ganska kort, ärmlös rosa klänning som får en del
män att vända sig om och beundra hennes solbrända ben. När de passerar
apburen får en gorillahanne ett spel Han slår sig för bröstet och
utstöter diverse gutturala läten. När han slänger sig upp mot gallret
och håller sig fast med en hand och två fötter, samtidigt som hans
lediga hand fortsätter slå på bröstet säger Hans till Anette:
"Jag tror fan i mig att han har blivit pilsk på Dig. Sexa till dig lite
och reta honom så får vi se hur han reagerar."
Anette putar med läpparna och kastar slängkyssar mot gorillan. Sen
lyfter hon bysten, tittar under lugg och blinkar med ögonen. Gorillan
frustar som om han blivit tokig.
"Släpp ner ett av axelbanden, älskling" föreslår Hans
Anette låter ett av banden falla och på Hans förslag låter hon
klänningen glida upp längs låren.
Gorillan utstöter ljud som skulle kunna väcka en död och håller på att
förgås av kåtslag.
Då tar Hans tag i sin hustru, öppnar burdörren och kastar in Anette
till gorillan och säger:
"Nu kan du ju försöka få honom att tro att du har migrän!"
- Comment
Comment
-
En dvärg satt i bastun i simhallen när en jätte kille kom in.
Denna människa var utrustad med en jättegurka och dvärgen satt bara och gapade. Killen tyckte det var pinsamt och tänkte:
Ah vafan, jag kan väl presentera mig.
Sagt och gjort, killen vände sig mot dvärgen, räckte fram handen och presenterade sig:
Turner Brown.
Då svimmade dvärgen!
Killen blev orolig, stänkte lite vatten i ansiktet på honom, som då kvicknade till.
-Vad hände?, undrade killen. Så fort jag sagt mitt namn,
Turner Brown, så svimmade du!
-Turner Brown, sa dvärgen, jag tyckte du sa "turn around".

sigpic
- Comment
Comment
-
En kille hade besvär med kärleksapparaten. Så en dag klev han in på västra klinikerna och satte sig att vänta på polikliniken. Till slut var det hans tur. Doktorn sa åt honom att strippa. När killen var naken såg doktorn att han var mycket klent begåvad. Det var knappt fråga om mer än någon centimeter. Men eftersom han inte vill såra killen gör han ingen kommentar. Av en händelse kom en syster in i rummet, och när hon fick se den lilla grejen kunde hon inte hålla sig för skratt. Eftersom hon fattade att det var ytterst olämpligt att skratta så blev hon förstås hysterisk och låg snart dubbelvikt av skratt.
Men då blev killen arg och sa:
- Det är vill inget att skratta åt. Så här svullen har den varit i flera dagar nu...

sigpic
- Comment
Comment
-
Det var två nunnor som var på väg till klostrett genom skogen, Dom hette syster Logik och syster Matematik.
Syster Matematik fick helt plötsligt syn på en man som gick bakom dom och utbrast,
- Syster Logik det går en man bakom oss vad tror du han vill??
och Syster Logik svarde:
- Men det är logiskt han vill ju våldta oss.
Syster Matematik blev jätte rädd o viskade
-Vad ska vi göra?
Syster Logik svarde:
-Det är logiskt vi går fortare.
Men mannen ökade också farten och nu var han nästan ikapp dem.
-Syster Logik vad ska vi göra??
-Det är logiskt vi delar på oss så ses vi vid klostrett svarde syster Logik.
Sagt och gjort dom delade på sig o mannen valde att följa efter syster Logik.
Vid detta laget var syster matematik väldigt orolig för hon var ju redan framme,
Helt plötsligt dök syster Logik upp och Matematik började ställa en masa frågor.
-Vad hände??
-Det är logiskt han valde att följa efter mig.
Syster Matematik blev lite stött av svaret men frågade ändå
-Och ?
-Men det är logiskt han hann ifatt mig.
-Nä! Vad hände då? frågade syster Matematik
-Det är logiskt jag drog upp kjolen
-Ja vad hände då?
-Men det är ju logiskt han drog ju ner byxorna.
-Nä?! men va hände då?
-Det är ju logiskt en nunna med uppdragen kjol kan springa fortare än en man med nerdragna byxor.!(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
Sexåriga lekkamraterna Pelle, Pålle och Pillan hade fått tag i en herrtidning. Där hittade de naturligtvis bilder, som kanske inte direkt är publicerade för så ung läsekrets. När de vänder sida och Pelle ser ännu fräckare bilder stönar han:
- Oj, oj, oj! Nu står min!
Det dröjer inte länge förrän det kommer samma bekräftelse från lille Pålle:
- Oj, oj, oj! Nu står min också!
När de på nytt vänder blad och paret på bilderna är fullt inbegripna i en sprutande vuxenlek, suckar lilla Pillan andlöst:
- Oj, oj, oj, oj, oj! Nu står min med!
Då brister Pelle och Pålle ut i ett garv, så att de håller på att mista (för)ståndet. Sedan går de till hänsynslöst attack mot stackars Pillan:
- Ha! Din kan väl inte STÅÅÅÅ!!!
- Jooo! Viskar Pillan förnärmad...Lite på glänt..!

sigpic
- Comment
Comment
-
Drängen hade länge funderat på hur han skulle kunna få både bondmoran och pigan samtidigt då han äntligen såg sin chans.
Han var tillsammans med bonden ute på leråkern då bonden bad honom gå hem och hämta hans stövlar.
Väl uppe vid huset sa han:
- Bonden sa att jag skulle få sätta på er båda två.
- Det kan jag aldrig tänka mig att han lovat, sa bondmoran.
- Vänta så skall du få höra då. sa drängen och öppnade dörren och skrek ner till bonden:
- Skulle jag ta båda två!
- Det är väl klart som fan! skrek bonden till svar.(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
En svensk och en finne sitter på krogen och skryter om sina framgångar hos det täckta könet.
Båda anser sig var ena riktiga potenshejare och lär hinna med så många nummer per natt att skrytet börjar knaka i proportionerna.
Så småningom kommer de med förslaget om en privat landskamp.
Sagt och gjort. De skaffar var sin villig flicka, tar en taxi till ett hotell och hyr var sitt rum.
Innan de skiljs gör de en överenskommelse att skriva resultaten på svarta
tavlan i hotellvestibulen.
Svensken går ut hårt. Men efter tre vändor är hans ork slut. Han tassar ner till vestibulen och antecknar tre raka streck, återvänder till rummet och sussar.
På morgonen kommer finnen nedför trappan med skakande knän och svår andnöd.
Han går fram till tavlan för att skriva sitt resultat.
Vid åsynen av svenskens tre prydliga ettor utbrister han bestört,
- Etthundraelva! Perkele..!!!
- Slagen med fyra...(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
En döv kommer in på apoteket för att köpa kondomer , han prövar med tecken att förklara sitt ärende för apotekaren.
Apotekaren fattar ingenting, till sist slänger mannen fram sin lem och lägger den på disken tillsammans med en 50-lapp.
Apotekaren tittar sig försiktigt omkring och drar då också fram sin lem på disken och tar 50-lappen och sätter den i fickan.
Den döve blir högröd i ansiktet och gestikulerar våldsamt åt apotekaren som lugnt säger:
- Om du inte tål att förlora ska du inte heller slå vad.(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
Det var en gång en kille som gick fram till en tjej och sa:
- Du får fem tusen om jag får bita dig i bröstvårtan.
- Nej så fan heller, sa tjejen. Men killen var ju så sugen på att få bita så han sa:
- Ja men du får tio tusen då? Tjejen började fundera lite och till sist sa hon:
- OK då. Så började killen, men efter en stund när han hade gullat runt där nere en stund så sa tjejen:
- Men bit då för fan.
- Så fan heller. Jag har inte råd(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
En kvinna har en älskare som brukar komma på besök medan hennes man är på jobbet. En dag kommer kvinnans 10-åriga son hem tidigare än vanligt och råkar se paret i sängen. Han gömmer sig i garderoben för att titta. Bara en liten stund senare kommer mannen hem, så älskaren måste också gömma sig i garderoben.
- Det är mörkt här inne, säger sonen.
- Ja, svarar mannen.
- Jag har en baseball. Vill du köpa den?
- Nej!
- Min pappa står där ute.
- Okej! Hur mycket ska du ha för den?
- 2000 spänn..
Några veckor senare är det dags igen.
- Det är mörkt här inne.
- Ja.
- Jag har en baseballhandske.
- Jaha. Vad ska du ha för den då?
- 5000 spänn.
Några dagar senare säger pappan till sonen:
- Ta på dig baseballhandsken så går vi ut och tränar några kast.
- Det går inte, jag har sålt både handsken och basebollen.
- Okej! Hur mycket fick du för dem då?
- 7000 kronor!
- Det var inte snällt att ta ett sådant högt pris av din vänner! säger pappan argt. Du ska köpa tillbaka dem för samma pris. Men först ska vi till kyrkan så att du ska ge en bekännelse!
Pappan och pojken går till kyrkan och pappan puttar in sonen i biktbåset och stänger dörren.
- Det är mörkt här inne, säger pojken, varpå prästen sammanbitet svarar:
- Börja inte med det där igen...!
-----------------------------------------
- Vad är det som hänger ner från elefanten?
- Det är elefantens snabel.
- Men det vet jag väl. Jag menar det som hänger ner bakom snabeln.
- Åh, jaha. Det är elefantens svans.
- Men det vet jag väl. Jag menar det som hänger ner mellan snabeln och svansen.
Mamman blev lite generad och viskade snabbt i Eriks öra:
- Det är ingenting, kom så går vi vidare.
En månad senare var lille Erik och hans pappa på samma zoo. När de gick förbi elefanten frågade Erik igen:
- Vad är det som hänger ner från elefanten?
- Det är elefantens penis.
Erik tänkte en stund och sa sedan:
- Men mamma sa att det var ingenting!
- Det beror på att din mamma är bortskämd!
- Comment
Comment

Comment