http://1ns.festen.nu/picture_list3.a...tPage=5&ID=438
Strippingen av Samuel og Robin, på barturnen på lørdag hehe
Strippingen av Samuel og Robin, på barturnen på lørdag hehe
Håper du har det bra jakobine

Håper du har det bra jakobine

så er du grei
bare modeller?

så du ikke det ??
bare modeller?
så er du grei
Ja jeg tror nå det blir en liten stund til det blir en evt date til med oss, best å ta det litt lugnt når man er såpass useriøs ellers har det lett for å bli for intenst og risken er at den ene begynner å få mer følelser enn den andre og blir såret, men foreløpig er det bra
haha
han får nå gjennomgå litt også
Ernie er en goe kar han, jeg tror jeg må lage en egen fanklubb for han her inne i fanklubb tråen vår
to ERNIE
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment