Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://1ns.festen.nu/picture_list3.a...tPage=5&ID=438

Strippingen av Samuel og Robin, på barturnen på lørdag hehe
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      http://1ns.festen.nu/picture_list3.a...tPage=5&ID=438

Strippingen av Samuel og Robin, på barturnen på lørdag hehe
      Haha takk for den! Håper du har det bra jakobine
      :kastkyss:

Comment

ja stille har det vært her inne , men jeg har hatt en del travle dager Lissabon, og når jeg er innom så er der aldri noen her inne. Men jaja, rop når du er der Lissabon
        Ja du og ernie har jo vært usedvanlig lugn nå i det siste jakobine, vi har alle perioder som er mer busy enn andre, jeg er online så om du kommer stikker jeg tilbake hit var på youtube og så om jeg fant noen klipp fra og det fins noen , you raise me up klippet med Anton fins der også

Comment

• Originally posted by Lissabon
          Haha takk for den! Håper du har det bra jakobine
          Joda jeg har det forsåvidt bra lissabon, men er litt stresset fortiden faktisk, mye ting på tapetet og lite energi kan man si jeg trudde vårkåtheten skulle slå inn jeg, men jeg tror vårslappheten er den som HAR slått inn istedetfor hehehe blir jo helt vrengt dette
          Du da ?? har du det fint, helt frisk nå ? og hvordan gikk daten på onsdagen i forige uke ? var du frisk nok til å gå ?
          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Ja du og ernie har jo vært usedvanlig lugn nå i det siste jakobine, vi har alle perioder som er mer busy enn andre, jeg er online så om du kommer stikker jeg tilbake hit var på youtube og så om jeg fant noen klipp fra og det fins noen , you raise me up klippet med Anton fins der også
            Ja leste at Ernie hadde hatt en fin helg her for noen innlegg siden, men at han hadde det tavelt.. jaja bra noen har fått vårkåthet, istedet for vårslapphet
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Sjekk denne og Lissabon
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

Joda jeg har det forsåvidt bra lissabon, men er litt stresset fortiden faktisk, mye ting på tapetet og lite energi kan man si jeg trudde vårkåtheten skulle slå inn jeg, men jeg tror vårslappheten er den som HAR slått inn istedetfor hehehe blir jo helt vrengt dette
                Du da ?? har du det fint, helt frisk nå ? og hvordan gikk daten på onsdagen i forige uke ? var du frisk nok til å gå ?
                hehe joda, jeg gikk selv om jeg ikke var helt 100% tilfrisknet, det ble rosa champagne og vårkåthet og det var jo nice å få litt mannlig attention, men han er nok ikke noe emne for noe varig forhold, en attraktiv fyr men jeg kjenner han godt og vet hvilken player han er. likevel det går bra så lenge ingen av partene forventer seg noe mer. Om jeg ikke treffer noen andre kanskje jeg går ut med han igjen, vet ikke helt.

Comment

Ja leste at Ernie hadde hatt en fin helg her for noen innlegg siden, men at han hadde det tavelt.. jaja bra noen har fått vårkåthet, istedet for vårslapphet
                  Ja jeg begynet jammen å undre meg om dere hadde noe felles for dere når dere var borte så lenge hihi

Comment

hehe joda, jeg gikk selv om jeg ikke var helt 100% tilfrisknet, det ble rosa champagne og vårkåthet og det var jo nice å få litt mannlig attention, men han er nok ikke noe emne for noe varig forhold, en attraktiv fyr men jeg kjenner han godt og vet hvilken player han er. likevel det går bra så lenge ingen av partene forventer seg noe mer. Om jeg ikke treffer noen andre kanskje jeg går ut med han igjen, vet ikke helt.
                    Nei så lenge dere begge er fri og franke og vet å ikke ta det seriøst, så hvorfor ikke ha det gøy Jeg har tro på at den rette dukker opp når man minst forventer det, og som regel på en helt annen plass enn man forventer det og, og til det skjer, så ha det gøy du Lissabon, men email litt av den vårkåtheten over til meg så er du grei
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

Sjekk denne og Lissabon
                      http://www.msr.no
                      Oj, finner ingenting der, er det noe jeg misser?? bare modeller?

Comment

Ja jeg begynet jammen å undre meg om dere hadde noe felles for dere når dere var borte så lenge hihi
                        ja man kan jo undre seg hahahaha , jeg truet jo med å komme opp å hive besøket hans ut så du ikke det ??
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Oj, finner ingenting der, er det noe jeg misser?? bare modeller?
                          ja der skulle poppe opp et vindu, som forteller at Samuel, Danne, Anna og Muffe og noen flere skulle være der på lørdag ?? husker ikke helt.. prøve å sjekk litt rundt der
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei så lenge dere begge er fri og franke og vet å ikke ta det seriøst, så hvorfor ikke ha det gøy Jeg har tro på at den rette dukker opp når man minst forventer det, og som regel på en helt annen plass enn man forventer det og, og til det skjer, så ha det gøy du Lissabon, men email litt av den vårkåtheten over til meg så er du grei
                            Hahaha skal forsøke å sende litt vårkåthet via telepati, kan ta littegranne tid dah Ja jeg tror nå det blir en liten stund til det blir en evt date til med oss, best å ta det litt lugnt når man er såpass useriøs ellers har det lett for å bli for intenst og risken er at den ene begynner å få mer følelser enn den andre og blir såret, men foreløpig er det bra

Comment

ja man kan jo undre seg hahahaha , jeg truet jo med å komme opp å hive besøket hans ut så du ikke det ??
                              hahaha ja det så jeg ja haha han får nå gjennomgå litt også

Comment

hahaha ja det så jeg ja haha han får nå gjennomgå litt også
                                hehe han tåler det nok Ernie er en goe kar han, jeg tror jeg må lage en egen fanklubb for han her inne i fanklubb tråen vår to ERNIE
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X