Originally posted by jakobine
..hmmm det er overskyet ute og fare for en regnbye...er det slik andre steder eller er det et Bergens Fenomen ?
..hmmm det er overskyet ute og fare for en regnbye...er det slik andre steder eller er det et Bergens Fenomen ?

..hahahaha . .. nei nå skal jeg hjem fra jobb....snakkes..

hehe, hvordan gikk det da?
hehe, hvordan gikk det da?
...men hele sykkelverden har alltid irritert seg på den derre sleipe australieneren..heheh til og med hans egne lagkamerater...
...men hele sykkelverden har alltid irritert seg på den derre sleipe australieneren..heheh til og med hans egne lagkamerater...
Dette er fantastisk, Hushovd er en stjerne iår uansett hva som hender nå for meg iaf, så på det inntil jeg var ute en tur og da glemte jeg å slå på tvn da jeg kom hjem.Fantastisk etter den ulykken han var ute for igår.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment