Originally posted by jakobine
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
hahahaha jeg dørOriginally posted by LissabonJa men hun er lang og tynn også, så hun er ikke så langt unna han i utseende, en morsom jente. Her er en liten tegnefilm
http://www.youtube.com/watch?v=reZs5...d&search=funny
er det slik Ernie trener mon tro.. hhahahaha

[I][COLOR=darkred]TrComment
-
haha jeg er i sånn humør for jeg begynner å bli overtrøtt men får ikke sove, så jeg ser på filmklipp og bare tuller. Jeg skulle ønske jeg kunne være så bra på kroppspråk som han herOriginally posted by jakobinehahahaha jeg dør
er det slik Ernie trener mon tro.. hhahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=eRAvy...ed&search=torn:kastkyss:Comment
-
hehe han hadde et bra kroppspråk den fyren der ja.. heheOriginally posted by Lissabonhaha jeg er i sånn humør for jeg begynner å bli overtrøtt men får ikke sove, så jeg ser på filmklipp og bare tuller. Jeg skulle ønske jeg kunne være så bra på kroppspråk som han her
http://www.youtube.com/watch?v=eRAvy...ed&search=torn
Har sendt linkene til min sønn som er på msn og sitter og venter på helikopteret som skal ta han til land.. det er sånn tåke der ute at han vet ikke om det skal gå i det hele tatt.. han lo veldigt av dem alle.. hehe[I][COLOR=darkred]TrComment
-
Ja de må vel være helt sikre på ar det er trygt, kommer han hjem ei stund nå da?Originally posted by jakobinehehe han hadde et bra kroppspråk den fyren der ja.. hehe
Har sendt linkene til min sønn som er på msn og sitter og venter på helikopteret som skal ta han til land.. det er sånn tåke der ute at han vet ikke om det skal gå i det hele tatt.. han lo veldigt av dem alle.. hehe:kastkyss:Comment
-
nei han skal rett til Stavanger først.. så vet jeg ikke så mye mer, men han skal vel ha seg en liten ferie tur regner jeg medOriginally posted by LissabonJa de må vel være helt sikre på ar det er trygt, kommer han hjem ei stund nå da?
snakker jo med han mye på tlf og nå msn og da
-
Ja det er sant, skal forsøke å sove litt nå, skal på vakt igjen inatt, snakkes senere daOriginally posted by jakobinenei han skal rett til Stavanger først.. så vet jeg ikke så mye mer, men han skal vel ha seg en liten ferie tur regner jeg med
snakker jo med han mye på tlf og nå msn og da 
:kastkyss:Comment
-
hej allihopa har vart bortrest nu e jag tillbaks men jag åker snart igen
och är borta i 7 dagar men jag kommer att ha internet ska sätta ut bilder vart jag ska. det blir jag britt och min dotter som drar genom halva sverige på semester det ska bli skit kul
britt ska vara med mig i nästan en månad
ha så kul allioppa nuss nuss kram kramComment
-
Hej! Ha det jättebäst på semestern och kul om du tittar in då och då och visar lite bilder....Originally posted by samuelhej allihopa har vart bortrest nu e jag tillbaks men jag åker snart igen
och är borta i 7 dagar men jag kommer att ha internet ska sätta ut bilder vart jag ska. det blir jag britt och min dotter som drar genom halva sverige på semester det ska bli skit kul
ha så kul allioppa nuss nuss kram kram
Comment
-
Ha det jättebäst på semester sammen med Britt og din dotter Samuel, prøv å kom innom hit og gi oss litt update hvordan dere har det på semesteret Samuel. hils masse til din dottor og til Britt fra oss. og ha det så herligt dere kanOriginally posted by samuelhej allihopa har vart bortrest nu e jag tillbaks men jag åker snart igen
stor suss og kram til deg og Samuel vår venn
-
Ha det fint på semester SamuelOriginally posted by samuelhej allihopa har vart bortrest nu e jag tillbaks men jag åker snart igen
og dottern
og Britt
Last edited by Lissabon; 2006-07-05, 02:53.:kastkyss:Comment
-
Ha en fin reise Samuel,Britt og din datter Kos dere hele veien og ta masse bilderOriginally posted by samuelhej allihopa har vart bortrest nu e jag tillbaks men jag åker snart igen
Skaff dere en opplevelse for livet
Ha en fantastisk fin ferie tur!
PS Hils Britt fra alle oss her
Comment
-
HEI! Alle dere som jobber i dag ...her er motivasjons meldingen
Jag har det bra på jobben - Jeg orker ikke ligge på stranden å svette