Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lissabon, Jeg var selv tom for det samme som du var tom for i kveld, jeg var og på en av mine nærbutikker og handlet, kom hjem 550,- fattigere
    Man skal aldri gå og handle når man er sulten eller lyst på noe men vet ikke hva..
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
      Spaghetti og Ketchup...og kjærlighet...det var det vi levde på i mine student dager...det var sånn vi fikk råd til en øl i helgen..hehe nær butikkene stengte kl 1600 og et brød kostet 4.50 hahahahaha herrre gud jeg er gammel ...hahahaha Samuel driver å skriver på nettet men han har ikke tatt seg tid til å komme innom her ..det er litt synd..han tror vi er liten...hehe størrelsen nå igjen ..hmm...han skulle bare vist at vi skrev over 10.000 innlegg i bb forummet...på 1 mnd....hahahahaha
      spaghetti,ketchup og kjærlighet ja hehe, vet hva du mener hehe
      :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
        hahaha ja nemlig, vi var ganske store på den fronten ja, meget aktive mennesker
        JA vi fikk betennelser både her og der ..muse syke og alt som verre er ..haha..Men hva gjør vi ikke for helten vår Samuel
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by jakobine
          Lissabon, Jeg var selv tom for det samme som du var tom for i kveld, jeg var og på en av mine nærbutikker og handlet, kom hjem 550,- fattigere
          Man skal aldri gå og handle når man er sulten eller lyst på noe men vet ikke hva..
          Ja jeg kom også hjem med en hel masse jeg ikke behøver, har lyst på alt mulig hehe

Comment

Ja jeg kom også hjem med en hel masse jeg ikke behøver, har lyst på alt mulig hehe
            ja jeg har bare kjøpt dill og dall faktisk.. pluss masse popkorn.. hehehe
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
              JA vi fikk betennelser både her og der ..muse syke og alt som verre er ..haha..Men hva gjør vi ikke for helten vår Samuel
              hehehe ja det er helt sant!Og mye kreativitet var det også!

Comment

ja jeg har bare kjøpt dill og dall faktisk.. pluss masse popkorn.. hehehe
                popcorn! nå fikk jeg lyst på det også!!!

Comment

popcorn! nå fikk jeg lyst på det også!!!
                  hehe spring avgårde å kjøp.. skal holde skansen her jeg
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

hehe spring avgårde å kjøp.. skal holde skansen her jeg
                    hehe tror jeg får vente til imorra, nå har jeg stappet i meg flere gode saker enn jeg hadde tenkt idag dårlig for dietten min

Comment

hehe tror jeg får vente til imorra, nå har jeg stappet i meg flere gode saker enn jeg hadde tenkt idag dårlig for dietten min
                      jaja da bryter du dietten din i morra da.. litt godt må man jo ha
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hmm Var ernie så lykkelig at han svimte av siden han danset sånn ?
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

jaja da bryter du dietten din i morra da.. litt godt må man jo ha
                          hehe ja satser på å synde litt i morra også , hvordan går det med deg idag da jakobine?

Comment

Hmm Var ernie så lykkelig at han svimte av siden han danset sånn ?
                            haha ja det kan se sånn ut

Comment

hehe ja satser på å synde litt i morra også , hvordan går det med deg idag da jakobine?
                              I dag har øyet mitt fært helt fælt, men jeg er blitt vant til det nå men har egentligt hatt en fin og grei dag, har vært på besøk hos venner tidligere i kveld, var med dem og skrapet huset.. dem skal male det. Det var deiligt å føle deg som en del av noe sammen med folk jeg bryr meg om
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Samuel, Jessica och Robin håller på med en hemsida som snart är klar. Den dyker up på adressen http://www.jrs-showbiz.se/ De verkar ska köra sitt eget race utan Brinken. Samuel Aronsson skrev ikväll i gästboken på Jesssicas fanclub forum

http://jessical-fc.peterplan.com/news.php?18

Comment

Working...
                                X