Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Jepp vi er hangaround-Blondis chicksa til Ernie..

Bli ved den tanken! ...hahahaha jeg liker den ..
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Lissabon
      Ja det tror jeg på iallefall, selv er jeg ikke så bra på å være venn med mine exer dessverre, den siste har jeg kuttet kontakten helt med. Jaja sånn kan det gå. hadde vært bedre å være venner , men det gikk ikke for han hang rundt meg og skulle ha trøst og forsøkte hele tiden å få til noe mer med meg, så jeg ble så trøtt og lei meg av det. Han taklet ikke bruddet i det hele tatt stakkar voksne mannen, jeg synes synd på han men kommer jo ikke videre selv heller om jeg skal ha han rennede her når han takler det på den måten. Da er det bedre med avstand tror jeg.
      Samma greien her ..... trøst... oh wow alt er bra igjen.....ehh nei det er ikke det... problemene er de samme....jammen...hmm..

Jeg bryter tvert og hardt det er det beste for begge parter!..men kan plastre og gipse bruddet så mye man vil...det gror aldri...men det blir bare et unødvendig stengsel for å klare å komme seg videre i livet....samvittighets plager og annet sprøyt kommer og hjemsøker en til alle tider..huffda.. okay da var det slått fast...hahahaha

Comment

• Originally posted by Ernie
        Okay da er mitt lille regnskaps helvete over og innlevert , og skattemyndighetene sitter vel og frotser i det nå...de små feite brille menneskene med vorter på nesen...eller er det en myte..hmm nei det tror jeg rett og slett at bare er slik..3 dagers arbeid..og to bilag short..endevent alle mapper og skuffer men de er og blir borte.....

HEr inne har det foregått saker og ting ser jeg..hmm skal snike litt på alt dere skriver om ..og kommentere litt...hehehe Sommer flørt eller ikke...det er i allefall fint når alt strutter og vokser både her og der..man blir så lett til sinns ....hahaha
        Jaså ja, er det regnskap du holder på med, og jeg som trodde det var noe helt annet, hihi
        :kastkyss:

Comment

Jaså ja, er det regnskap du holder på med, og jeg som trodde det var noe helt annet, hihi
          JA jeg blir mistenkt for både det ene og ditt og både datt....haha men jeg har levert næringsoppgaven og selvangivelsen min i dag og er sååååå fornøyd.. men det er fint vær her ..har snøen gått vekk der oppe som dere har det derre elendige fotball laget hahahahaha

Comment

• Gokväll i klubben! Hoppas ni haft en bra dag, har precis slutat jobbet för dagen

Comment

• Originally posted by Lexie
              Gokväll i klubben! Hoppas ni haft en bra dag, har precis slutat jobbet för dagen
              Godkveld Lexie ....Samme til deg ..du har lange dager hmm håper får lange tall på lønningslippen også da .!!..

Comment

JA jeg blir mistenkt for både det ene og ditt og både datt....haha men jeg har levert næringsoppgaven og selvangivelsen min i dag og er sååååå fornøyd.. men det er fint vær her ..har snøen gått vekk der oppe som dere har det derre elendige fotball laget hahahahaha
                Ja tenk, det her den, og de er ikke elendige, de har bare en liten depresjon for tiden

Comment

Gokväll i klubben! Hoppas ni haft en bra dag, har precis slutat jobbet för dagen
                  Hei hei Lexie, så ikke noe til Samuel her igår, men jeg ser jo at han er bra opptatt for tiden, og det var nå litt tomt her utenom på kvelden så

Comment

Godkveld Lexie ....Samme til deg ..du har lange dager hmm håper får lange tall på lønningslippen også da .!!..
                    Hej Ernie! Hehe.. ja det blir det allt Jobbar ju hemma så ibland är det svårt att skilja på jobb och fritid också

Comment

• Jeg har med stor skrekk oppdaget at det ikke fins hverken kaffe eller toa.papir i huset, vet ikke hva som er verst, må ut med EN gang og kjøpe!!!!

Comment

Ja tenk, det her den, og de er ikke elendige, de har bare en liten depresjon for tiden
                        Ja har hørt at det går åt skogen for de...hahhahha ...men vi får vel komme opp og la de vinne en kamp ...hahah slik at de ikke rykker ned...

har dere pakke vekk akebrettene igjen nå da og tatt av vinterdekk igjen..hahahah nei jeg skal ikke være stygg. ... trondheim er en fin by det og...

Comment

• Hejsan!

Tänkte bara berätta att Samuel har skrivet på Jessicas sida
                          www.jessical-fc.com i gästboken om ni känner för att läsa det.
                          Lite nyheter om vad som kommer hända framöver.

Comment

Hej Ernie! Hehe.. ja det blir det allt Jobbar ju hemma så ibland är det svårt att skilja på jobb och fritid också

Ja jeg jobber hjemme også så jeg vet hvordan det er man kan se på tv ..høre musikk og jobbe samtidig... men noen ganger må jo man virkelig jobbe der også..haha

Comment

• Originally posted by paralin
                              Hejsan!

Tänkte bara berätta att Samuel har skrivet på Jessicas sida
                              www.jessical-fc.com i gästboken om ni känner för att läsa det.
                              Lite nyheter om vad som kommer hända framöver.
                              Tack för infon!

Comment

Jeg har med stor skrekk oppdaget at det ikke fins hverken kaffe eller toa.papir i huset, vet ikke hva som er verst, må ut med EN gang og kjøpe!!!!
                                Siden du ikke har kaffi så kan jo du bruke filterposene til..noe fornuftig.......hahaha

Comment

Working...
                                X