Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jakobine
    håper du finner det ut Lissabon, ikke så mye folk her ine enda.. og det går litt tregt innimellom her inne men det ordner seg vel tenker jeg
    Har letet etter noe info om Samuel jeg og, men finner ikke så mye, synd for var det noen som hadde gjort seg på et radio show eller i tv så er det han

Erni har vist sviktet oss i dag enten det eller så har han vel tatt helt BB fri i dag.. hehe
    hei, hei, jeg er visst litt fraværende jeg også idag, foregår litt ulike saker her idag, men skal da komme innom fra tid til annen
    :kastkyss:

Comment

håper du finner det ut Lissabon, ikke så mye folk her ine enda.. og det går litt tregt innimellom her inne men det ordner seg vel tenker jeg
      Har letet etter noe info om Samuel jeg og, men finner ikke så mye, synd for var det noen som hadde gjort seg på et radio show eller i tv så er det han

Erni har vist sviktet oss i dag enten det eller så har han vel tatt helt BB fri i dag.. hehe
      Jeg jobber og sliter jeg...og så jeg er nødt å vaske boxeren min jeg får dame besøk i morgen hahahahahahaha
      Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Originally posted by Ernie
        Jeg jobber og sliter jeg...og så jeg er nødt å vaske boxeren min jeg får dame besøk i morgen hahahahahahaha
        Tror du ikke hun vil like deg bedre uten boxer da ernie ?
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Tror du ikke hun vil like deg bedre uten boxer da ernie ?
          Det tenkte jeg faktisk ikke på ..hahaha du er smart du...

Comment

Det tenkte jeg faktisk ikke på ..hahaha du er smart du...
            innimellom så har jeg mine stunder med smarthet ja hehe, synd dem er så sjeldne
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

Holder på å skru sammen sengen min..hehehehe den har delt seg i to...så nå har jeg kjøpt braketter som skal holde den sammen... Dette blir saker det .....

Comment

søt avatar jeg har funnet meg ernie ?? hehehe
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Jeg kommer tilbake om en times tid..

Comment

Holder på å skru sammen sengen min..hehehehe den har delt seg i to...så nå har jeg kjøpt braketter som skal holde den sammen... Dette blir saker det .....
                    det var da enda smartere ernie
                    neb hvordan i svarte har du klart å dele en seng i to da ?? sover du så hardt ??
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

søt avatar jeg har funnet meg ernie ?? hehehe
                      Ja den var kjempe fin

Comment

det var da enda smartere ernie
                        neb hvordan i svarte har du klart å dele en seng i to da ?? sover du så hardt ??
                        Nei det kommer seg av at kvinnfolk blir helt gal ...når jeg tar på supermanndrakten

Comment

Nei det kommer seg av at kvinnfolk blir helt gal ...når jeg tar på supermanndrakten
                          hahaha ja da skjønner jeg det men bli vekke en time du.. hadet på badet
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

Da var sengen skrudd sammen ...så nå tar jeg fem minutter før neste økt...Har dere snoket opp noe spennede om bb deltagerne nå da?

Comment

Da var sengen skrudd sammen ...så nå tar jeg fem minutter før neste økt...Har dere snoket opp noe spennede om bb deltagerne nå da?
                              nei har ikke hatt tid til det i kveld, har nå sett på lost, og skal snart i dysjen pluss jeg stresser litt rundt her
                              Trø forsiktig! i veien!

Comment

men jeg lurer fremdeles på denne senga di, holder den nå da.. hihihi
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X