Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Og denne er til ernie http://uk.sports.yahoo.com/world-cup...ong/index.html
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by jakobine
      Er dere her om jeg forsvinner en liten stund ? skjer uante ting rundt meg her.. *klør meg i hodet* snart tilbake
      oki

Comment

• Originally posted by Lissabon

Den er kanon kul den ..hehe
        Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Er dere her om jeg forsvinner en liten stund ? skjer uante ting rundt meg her.. *klør meg i hodet* snart tilbake
          Uante ting..hmm ja du vet og utrykke deg ...hahaha

JEg sitter i telefon ...så jeg måtte konsentrere meg en stund

Comment

• Originally posted by Ernie
            Den er kanon kul den ..hehe
            Men England er kanskje ikke dine favviser til å vinne? Min sønn Brasil, Brasil, Brasil

Comment

oki
              Kan du latin haha ? Id tibi praebet speciem lepidissimam!

Comment

• Denne passer nok best til BBgjengen i helgen!
                http://www.rathergood.com/first_drink/ nå skal jeg slutte å tulle hehe

Comment

Denne passer nok best til BBgjengen i helgen!
                  http://www.rathergood.com/first_drink/ nå skal jeg slutte å tulle hehe
                  Hehe den var litt kul da...hahaha skikkelig jazzet opp og...

Comment

Kan du latin haha ? Id tibi praebet speciem lepidissimam!
                    eh ja, jeg har da gått latinlinja på Katta for laaang tid siden, men vet ikke om jeg skal legge meg i kast med den der, er det ordentlig latin? Ser litt suspekt ut... men nå klarer jeg sikkert ikke å slappe av før jeg finner det ut

Comment

eh ja, jeg har da gått latinlinja på Katta for laaang tid siden, men vet ikke om jeg skal legge meg i kast med den der, er det ordentlig latin? Ser litt suspekt ut... men nå klarer jeg sikkert ikke å slappe av før jeg finner det ut
                      Die dulci freure

Comment

• JA da blir det grillfest blandt holmer og skjær i morgen ...en hel bøling som skal avgårde i en prinsess 42...hehe de ringte og overtalte meg her nå..hmmm de manglet gitaristen sin hahaha og jeg fant hundre unskyldninger...det er jo VM.... pokkers..hahahahaha

Comment

Re vera, cara mea, mea nil refert ---->For å være ærlig min kjære, så gir jeg blanke faen

Comment

JA da blir det grillfest blandt holmer og skjær i morgen ...en hel bøling som skal avgårde i en prinsess 42...hehe de ringte og overtalte meg her nå..hmmm de manglet gitaristen sin hahaha og jeg fant hundre unskyldninger...det er jo VM.... pokkers..hahahahaha
                            Tibake.
                            Jaha så da skal du på båt tur i mårra du da ernie ? hrmf hold det ikke med at du var vekke fra her sist helg på grunn av fest og morro ? At du må stikke av på fest og morro denne helga og ? .. hrmf menn .. skjønner meg ikke på dem
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Id tibi(mot deg) praebet(skaffer , gir, kan også ha med å skåle å gjøre) speciem(se ut som, gir seg ut for å være) lepidissimam(morsom,humor????)!
                              Der ser du hva som er igjen av latin i meg, nå fikk du meg til å sitte å bla i en håpløs gammel ordbok som er ganske kryptisk å forstå i seg selv, nei, jeg gir opp!!!!!

Comment

Tibake.
                                Jaha så da skal du på båt tur i mårra du da ernie ? hrmf hold det ikke med at du var vekke fra her sist helg på grunn av fest og morro ? At du må stikke av på fest og morro denne helga og ? .. hrmf menn .. skjønner meg ikke på dem
                                Kvinnfolk sier vanligvis ...Vi gjør jo aldri noe .sitter der og ser fotball hele tiden!! .....jammen jammen ehh..HAHAHAHA og nå er det gale at man gjør noe og

Comment

Working...
                                X